حالت تاریک
معاون سیاسی‌امنیتی فرمانداری کنگاور مطرح کرد:

۲۲بهمن پایان‌ تحقیر ملت ایران در برابر استعمار

۲۲بهمن پایان‌ تحقیر ملت ایران در برابر استعمار

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کنگاور گفت: جشن ۲۲ بهمن، نمادی از پایان تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی است، روزی که زمینه‌ساز رشد و شکوفایی برای مردم و کشور شد.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: فرصتی که پس از سال‌ها تحمل خفقان دوران دیکتاتوری پهلوی پدید آمد تا به‌ واسطه آن، صدای واقعی ملت ایران به جهانیان منعکس و مصداق بارز آن بعد از هفتاد سال سلطه رژیم غاصب برسرزمین فلسطین حماسه‌ای نو در غزه شکل بگیرد و صدای مظلومیت مردم ستم‌دیده فلسطین به گوش جهانیان برسد.

 

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کنگاور افزود: ۲۲بهمن فرصتی برای شنیده شدن و انعکاس صدای واقعی ملت ایران برای تقویت صدای جهانیان در دفاع از مظلوم است. 

 

وی خاطرنشان کرد: ایرانیان سرافراز با صبری ستودنی و مبارزه‌ای مستمر و هوشمندی فراتاریخی، دروغ بزرگ تمدن رسوای حاکم را آشکار کردند و امروز جهانیان هم‌صدا با مردم ایران به دفاع از مظلومیت فلسطین فریاد سر می‌زنند.

 

22 بهمن نمادی از پای کار بودن مردم برای انقلاب است

 معاون سیاسی امنیتی فرماندار کنگاور اذعان داشت: حضور میلیونی مردم ایران در عید پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که پاسداشت این روز، یک سرمایه بزرگ و تمام‌نشدنی است، در واقع بیست و دوم بهمن، در طول همه این سال‌ها، نمادی از پای‌کار بودن مردم برای انقلاب‌اسلامی است. 

 

وی ادامه داد: راهپیمایی‌ای که حضور مرد و زن، از سالخورده و جوان تا نوجوان و کودک، نشان از هم‌عهدی همه نسل‌های ایران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های مقدس آن دارد و آمادگی برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمنان علیه این آب و خاک را مقابل چشم همه جهان به نمایش می‌گذارد.

 

وی در خصوص علت ماندگاری انقلاب اسلامی نیز گفت: ملت شریف ایران نشان داده است در طول تاریخ، تمدن خود را با ایمان به خدا و فرهنگ غنی، همبستگی عمیق، ایثار، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر متجاوزان و ظالمان برپا کرده است و هویت شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب است و این را در هیچ نظام و انقلابی در دنیا نمی‌توان پیدا کرد.

 

یوسفی با بیان اینکه در این فراز و نشیب‌ها، هیچ روزی را پشت سر نگذاشته‌ایم که دشمنان برای انحراف و لطمه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ای طراحی و اجرا نکرده باشند ادامه داد: انقلاب ما انقلابی است که برای آزادی تمام بشریت شکل گرفته و بهترین سند دفاع از این انقلاب تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید است.

 

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال راهپیمایی خاص مردم ایران نخواهد بود بلکه تمام ملت‌های مسلمان جهان حتی مردم کشورهای متخاصم در راستای دفاع از مظلوم این روز را فرصتی برای یکصدا شدن انتخاب کرده و به میدان خواهند آمد خاطرنشان کرد: این حضور فراگیر لرزه برتن استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جهان‌خوار، اسرائيل غاصب و تمامی هم‌دستانشان خواهد انداخت.

 

وی در پایان خطاب به مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی گفت: همه اقشار مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات یازدهم اسفندماه صفحات نوینی از تاریخ طلایی خود را رقم خواهند زد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از