حالت تاریک
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه:

بی‌اخلاقی مشاور فرهنگی پزشکیان توهین به اصلاحات بود

بی‌اخلاقی مشاور فرهنگی پزشکیان توهین به اصلاحات بود

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: متأسفانه طی روزهای گذشته شاهد یک بی‌اخلاقی از سوی مشاور فرهنگی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بودیم که بیشتر از اینکه توهین به مخاطبان رسانه ملی باشد، توهین به خود آن نامزد بود.

علی‌محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» اظهار داشت: ترویج جهان‌بینی الهی، فضائل اخلاقی و کرامات انسانی در هر اجتماع، از جمله نیازهای فطری است که هر کس آن را می‌پسندد و دنبال تحقق عمومی آن است. 

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه عنوان کرد: این رسالت اساسی، همان هدف والایی است که همه انبیا و اوصیا آن را دنبال می‌کردند و در تحقق آن تلاش وصف‌ناپذیری از خود نشان می‌دادند. 

وی در ادامه افزود: در این راستا رسول گرامی اسلام(ص) می‌فرمایند: «إنّما بُعِثتُ لاُتَمِّم مَکارِمَ الأخلاقِ؛ همانا مبعوث شدم تا اخلاق انسانی را کامل کنم» و در جای دیگر تأکید می‌کنند که «إنّما بُعِثتُ لاُتَمِّم محاسن الأخلاق؛ به رسالت برانگیخته شدم تا زیبایی‌های اخلاقی را به اتمام برسانم».

کرمی با اشاره به مهم بودن نقش رسانه‌ها، بیان کرد: شاید بتوان ادّعا کرد که چنان‌چه انبیای عظام و اولیای الهی به رسانه‌های جمعی دسترسی پیدا می‌کردند، یک لحظه از آن غافل نمی‌شدند؛ حضور و مشارکت فراوان امامان معصوم(ع) در مراسم نماز جمعه به عنوان خطیب و نیز در جماعات و مراسم حجّ و اجرای خطابه‌های محرک و مورد نیاز، برای آگاهی و هدایت مردم و براندازی حکومت‌های طاغوتی، گواه حرکت زیبای فرهنگی آنها در راستای حاکمیت اخلاق و ایمان بر رسانه‌های جمعی و تبلور آن بوده است.

                                                        عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صحبت‌های فوق مقدمه‌ای بود بر نحوه ظاهر شدن افراد برجسته‌ای که در جامعه و در مقابل دیدگان مردم هستند؛ متأسفانه طی روزهای گذشته شاهد یک بی‌اخلاقی از سوی مشاور فرهنگی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بودیم که بیشتر از اینکه توهین به مخاطبان رسانه ملی باشد، توهین به خود آن نامزد بود.

کرمی در پایان تصریح کرد: خداوند به همه ما از جمله آن کارشناس فرهنگی کمک نماید تا توانایی کظم غیظ (فروبردن خشم) را که یکی از فضایل اخلاقی است در خود ایجاد کند و با احترام با ملت بزرگ و شریف ایران صحبت کنیم که چیزی غیر از این، شایسته آنان نیست.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از