دوشنبه 26 شهر 1403
1403-04-20 15:18 - شماره خبر : 8047 0
رئیس هیأت بازی‌های روستایی کرمانشاه مطرح کرد:

بی‌مهری مسئولان به کرمانشاه برای میزبانی مسابقات

رئیس هیأت بازی‌های روستایی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه چندین مرتبه در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات کشوری با مسئولان مربوطه صحبت شده اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

زهرا کشتمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده مسابقات چوب‌کشی انتخابی تیم ملی در استان گلستان برای اعزام به مسابقات جهانی نومد گیمز به میزبانی ترکیه را پیش رو خواهیم داشت که هر دو تیم استان کرمانشاه در قسمت آقایان و بانوان به استان گلستان اعزام شدند و امروز وزن‌کشی و گروه‌بندی صورت گرفته و فردا مسابقه آغاز خواهد شد. 

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه عنوان کرد: نفرات برتر مسابقه انتخابی در استان گلستان به مسابقات جهانی نومدگیمز ترکیه اعزام خواهند شد؛ در سال گذشته از استان کرمانشاه آقای سعید ناصری و خانم هانیه عاشوری را در ترکیب تیم ملی داشتیم اما متأسفانه امسال به دلیل تغییر اوزان از فدراسیون جهانی خانم عاشوری در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت و آقای ناصری تنها ورزشکار کرمانشاهی در این دوره از مسابقات هستند. 

کشتمند خاطرنشان کرد: در اواخر سال گذشته جام پرچم در استان کرمانشاه با سه رشته ورزشی کاراته، مینی‌فوتبال و پرتاب وزنه آغاز شد که خوشبختانه مسابقات استان به بهترین سطح به اتمام رسید و نفرات برتر مشخص شدند و در حال آمادگی برای اعزام به مسابقات کشوری هستند. 

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه بیان کرد: مسابقات کشوری جام پرچم به میزبانی سه استان کردستان برای رشته مینی‌فوتبال، آذربایجان غربی برای رشته پرتاب وزنه و فارس برای رشته کاراته، برگزار خواهد شد. 

کشتمند از برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در ایام محرم هیأت ورزش روستایی چندین برنامه فرهنگی در دستور کار دارد از جمله برپایی موکب در شهرهای بیستون و قصرشیرین، برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی که تا پایان اربعین تداوم خواهد داشت و پس از ایام محرم و صفر جشنواره‌ها به مسابقات دوباره برگزار خواهند شد. 

کشتمند در رابطه باعدم میزبانی استان کرمانشاه در مسابقات کشوری، اذعان کرد: متأسفانه فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی و توجهی به خواست هیأت‌های ورزشی، میزبانی مسابقات ملی را مطابق نظر خودشان مشخص می‌کنند در حالی که چندین بار به فدراسیون درخواست میزبانی داده شده و اعلام آمادگی کردیم، اما متأسفانه استان کرمانشاه همیشه مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است. 

وی در ادامه افزود: استان کرمانشاه جزو استان‌های برخوردار و آماده برای میزبانی مسابقات است چرا که از لحاظ زیرساختی، ورزشکاران آماده و وجود نیروهای متخصص داوری و مربی‌گری شرایط بسیار خوبی داریم. 

کشتمند در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه چندین مرتبه در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات کشوری با مسئولان مربوطه صحبت شده اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده و کرمانشاه هم‌چنان منتظر میزبانی مسابقات است.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vbo3g
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار