حالت تاریک
فرماندار کرمانشاه خبر داد:

تائید صلاحیت ۱۲۲ نامزد نمایندگی مجلس در کرمانشاه

تائید صلاحیت ۱۲۲ نامزد نمایندگی مجلس در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۲۲ نفر شامل ۱۰۵ نفر مرد و ۱۷ زن به عنوان نامزدهای انتخاباتی در استان کرمانشاه تائید صلاحیت شده‌اند.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری کلید زده شده که در این مدت فرمانداری به عنوان مجری این دو حوزه اقداماتی انجام داده است.

وی از انجام تائید صلاحیت نامزدها در هیئت اجرایی و اعلام اسامی نهایی به هیئت نظارت بر انتخابات خبر داد و افزود: تاکنون ۱۲۲ نفر شامل ۱۰۵ نفر مرد و ۱۷ زن به عنوان نامزدهای انتخاباتی در استان کرمانشاه تائید صلاحیت شده‌اند.

به گفته آمویی، شهرستان کرمانشاه دارای ۶۳۵ شعبه اخذ رأی است که ۴۴۸ شعبه تنها مختص شهر کرمانشاه و ۵۴ شعبه نیز در بخش مرکزی مستقر خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه از فراهم‌آوری تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری با شکوه‌تر انتخابات ۱۱ اسفندماه خبر داد و گفت: به‌منظور برگزاری انتخابات تاکنون یک هزار و ۲۷۰ صندوق رأی آماده‌سازی شده است.

آمویی تصریح کرد: همه شرایط برای حضور پر رنگ مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شده تا مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام باشد که اعلام کرده‌اند مردم با صندوق‌های رای قهر هستند.

وی عنوان کرد: در قانون جدید انتخابات دو حوزه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی و ستاد نظارت بر تبلیغات مدنظر قرار گرفته است برهمین اساس فعالیت نامزدهای نهایی اعلام شده رصد خواهد شد.

آمویی اذعان کرد: نامزدهایی که نسبت به انجام تبلیغات زودهنگام اقدام کنند، از سوی فرمانداری به عنوان مجری پیگیری تخلفات به ستاد نظارت بر تبلیغات و دادستانی معرفی می‌شوند و داوطلبان هم در جریان این موضوع هستند زیرا قرار است در مسند قانون‌گذاری مستقر شوند پس باید رعایت قانون را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار کرمانشاه درباره مهلت انجام تبلیغات، خاطرنشان کرد: مهلت انجام تبلیغات برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی از یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات و برای نامزدهای مجلس خبرگان دو هفته پیش از زمان برگزاری انتخابات است.

 

انتهعی خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از