حالت تاریک

تبلیغات محور اصلی اغتشاشات اخیر بود

تبلیغات محور اصلی اغتشاشات اخیر بود

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در اغتشاشات اخیر مهمترین بخش کار، تبلیغات بود که دشمن از این طریق می‌خواست وانمود کند که مخالف ضعف‌های کشور است اما در واقع درصدد توقف نقاط قوت بودند.

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: خداوند در هر سرزمینی افراد شاخصی را قرار داده و آن‌ها کسانی زمان‌شناس و بصیر هستند و حقایق عالم را بیشتر از دیگران درک می‌کنند و اهل عمل به موقع‌اند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همواره اتفاقات فراوانی در گوشه و کنار دنیا رخ می‌دهد و در این رابطه تعدادی نیز کشته می‌شوند، افزود: این افراد مقام شهید را ندارند درحالی‌که شهدای به‌دنبال آن عظمت وجودی که پیدا می‌کنند قلوب را متحول خواهند کرد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌کیا نام شهدا امنیت‌ساز است و این برکت و اثر خون شهدا است.

وی عنوان کرد: ملت ایران سال‌ها است  که در برابر همه تهدیدات و با وجود همه تحریم‌ها، مقاومت کرده و با تلاش و پشتکار در تمام زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیر داشته است، اما دشمن روز به روز از غیرت و پیشرفت ایران خشمگین‌تر می‌شود و هر روز با یک بهانه جدید توطئه‌چینی می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ضمن اشاره به آشوب فتنه‌گران، خاطرنشان کرد: قاتلان این شهداء در حالی شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دادند که با بستن خیابان‌ها و بزرگ‌راه‌ها در سراسر کشور، زندگی مردم را مختل می‌کردند و مانع عبور و مرور‌ آنها می‌شدند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا اذعان کرد: منادیان شعار زن، زندگی و آزادی با تهدید کسبه و بازاری‌ها، آزادی‌ آنها را برای امرار معاش مختل کردند و خسارات هزاران میلیارد ریالی به اموال خصوصی، عمومی و دولتی  وارد کردند.

وی عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر مهمترین بخش کار، تبلیغات بود که دشمن از این طریق می‌خواست وانمود کند که مخالف ضعف‌های کشور است اما در واقع درصدد توقف نقاط قوت بودند.

 عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اگرچه جمهوری اسلامی ایران از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند اما مردم آن پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و فریب حربه‌های دشمن را نمی‌خوردند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا ضمن اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان ما مصادیق و الگو‌های به‌روز خود را دارند و این بسیار ارزشمند است، افزود: باید ویژگی‌های شخصیتی شهدایی چون شهید علی‌وردی و شهید عجمیان احصا شود و با شناخت آن‌ها مسیر دفاع از انقلاب و اسلام و ولایت شناسانده شود زیرا این شهدا مسیر را روشن کردند و خون جدیدی را در شریان‌های فرهنگ ایثار و شهادت دمیدند.  

وی اذعان کرد: شهدای بصیرت در واقع در اغتشاشات سال گذشته طی یک مقطع زمانی به میدان آمدند در حالی‌که عده بسیاری  سکوت کرده بودند در واقع این شهدا به حضور در میدان بصیرت جهت‌دهی کردند و برای حفظ نظام و اقتدار آن به میدان آمدند تا دشمن به این مملکت طمع نکند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از