حالت تاریک
فرمانده سپاه‌ ناحیه سرپل‌ذهاب:

سپاه پاسداران نقش مهمی در برقراری امنیت دارد

سپاه پاسداران نقش مهمی در برقراری امنیت دارد

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: نقش سپاه پاسداران در ایجاد امنیت در کشور و حتی در منطقه بسیار مهم است و امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند فعالیت دارند.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کند. 

وی افزود: سپاه پاسداران از جنس خود مردم است و در بخش‌های مختلف برای مردم کار می‌کند و پیوندی محکم و ناگسستنی با مردم دارد و به‌عنوان یک مکتب انسان‌ساز افراد بسیاری را تربیت کرده و مسیر به سعادت رسیدن یعنی همان رسیدن به شهادت را برای آن‌ها دست‌یافتنی کرده است. 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تصریح کرد: نقش این نیروی مردمی در ایجاد امنیت در کشور و حتی در منطقه بسیار مهم است در واقع سپاه پاسداران امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند فعالیت دارند. 

کاکایی اذعان کرد: سپاه قدس به‌عنوان بخش منطقه‌ای سپاه پاسداران ماموریت‌های مبارزه با دشمنان در خارج از مرزهای کشور و حمایت از مظلومان را بر عهده دارد. 

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران حضوری مقتدر در آب‌های کشور دارد و در خلیج فارس و دریای عمان با دشمنان مقابله کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نمایش می‌گذارد. 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب اذعان داشت: نیروی هوافضایی سپاه پاسداران با اقتدار در حوزه موشکی و پدافندی فعالیت دارد و ماموریت‌های تنبیهی موشکی و پهبادی علیه دشمنان را انجام می‌دهد و اخیرا نیز با عملیات وعده صادق به دو پایگاه رژیم صهیونیستی حمله کرده و یک سیلی کمرشکن به صهیونیست‌ها زده و سیستم‌های پدافندی آن‌ها را به تمسخر گرفت. 

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز امروز در مرزهای مختلف کشور حضوری مقتدر دارد و از مرزهای کشور دفاع می‌کند. 

کاکایی گفت: سپاه پاسداران در نواحی مقاومت نیز اقدامات فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و… را در مناطق مختلف کشور انجام می‌دهد. 

وی در پایان افزود: سپاه پاسداران در بخش‌های مختلف اقتصادی، محرومیت‌زدایی، علمی و  فناوری، نظامی  و اطلاعاتی اقدامات و فعالیت‌های مهمی را انجام می‌دهد و در کنار مردم حضور دارد و بخش مهمی از فعالیت‌های آن برای آرامش و آسایش مردم کشور است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از