حالت تاریک
مدیرکل امور ورزش استان کرمانشاه خبر داد:

تجهیز ۵۰خانه ورزش روستایی کرمانشاه در ایام دهه‌فجر

تجهیز ۵۰خانه ورزش روستایی کرمانشاه در ایام دهه‌فجر

مدیرکل امور ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تجهیز تعداد ۵۰ خانه ورزش روستایی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، از تجهیز ۵۰ خانه روستایی در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان تجهیز می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی در روستاها می‌شود.

 

حاتمی گفت: همچنین در ایام دهه فجر تعداد ۱۸ زمین چمن فوتبال که ابعاد هر کدام یک‌هزار و ۲۰۰ متر است افتتاح خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این زمین‌های چمن فوتبال در ۶ شهرستان استان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: برای احداث هر کدام از این پروژه‌ها بیش از حدود یک میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

 

حاتمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز در روستای ««کمره‌گره» بخش بیلوار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت افتتاح شد.

 

وی با بیان اینکه سایر پروژه‌های زیمن چمن فوتبال آماده افتتاح هستند، تصریح کرد: طی دو سه سال اخیر این پروژه‌ها و تجهیز اماکن ورزشی در مناطق مختلف استان به‌ویژه روستاهای محروم در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از