حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 30 مهر 1403
تحکیم ارزش‌های اسلامی از اهداف کنگره شهداست
رئیس بازرسی کنگره ملی شهدای روانسر:

تحکیم ارزش‌های اسلامی از اهداف کنگره شهداست

رئیس بازرسی کنگره ملی شهدای روانسر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تحکیم ارزش‌های اسلامی از اهداف کنگره شهداست.

بهزاد باتمانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: سیره شهدا بهترین مکتب به‌منظور حرکت در مسیر انقلاب است و کنگره ملی شهدا در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند.

رئیس بازرسی کنگره ملی شهدای روانسر گفت: سبک زندگی شهدا و جانبازان می‌تواند برای همه مردم درس‌آموز باشد و تأثیر به‌سزایی در زندگی افراد مختلف داشته باشد زیرا شهدا با ایثار و فداکاری برای امنیت جامعه از خود گذشتند.

باتمانی افزود: به‌دلیل اهمیت و حساسیت  این فرهنگ ایثار و شهادت عملکرد کمیته‌های کنگره ملی شهدا، ارزیابی می‌شود و در کمیته بازرسی و ارزیابی شاخصه‌ها مشخص شده که با استفاده از این شاخصه‌ها ارزیابی دقیقی از عملکرد کمیته‌ها طی روند برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان روانسر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارزیابی همه برنامه‌های اجرایی بر اساس شاخصه‌های مشخص‌شده انجام می‌گیرد، بیان کرد: همه کمیته‌ها بر اساس شاخصه‌های معین شده توسط کمیته بازرسی، ارزیابی خواهند شد و گزارش عملکرد آن‌ها به مسئولان ارشد کنگره ملی شهدای شهرستان روانسر ارائه می‌شود.

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای روانسر تأکید کرد: امیدواریم برگزاری کنگره ملی شهدا در شأن مردم و شهدای والامقام استان کرمانشاه به‌خصوص شهرستان روانسر باشد، چرا که شهدا حق و دین بزرگی به گردن همه مسئولان و همه مردم کشور دارند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از