حالت تاریک
فرماندار قصرشیرین خبر داد:

پیش‌بینی تردد یک میلیون زائر از خسروی

پیش‌بینی تردد یک میلیون زائر از خسروی

فرماندار قصرشیرین از تردد حدود یک میلیون زائر اربعین حسینی در مرز خسروی خبر داد.

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور، اظهار داشت: تردد زوار در مرز خسروی روان است و الحمدالله زوار هم از امکانات موجود رضایت دارند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود: طی دو روز گذشته میزان ورود و خروج زائران از مرز تقریباً برابر بود اما از روز گذشته با آغاز موج بازگشت زوار، میزان ورود زائران به کشورمان بیشتر شده است.

وی گفت: از ابتدای مراسم اربعین تا شب گذشته حدود ۸۰۰ هزار نفر از مرز خسروی تردد داشته‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم طی ۴۸ ساعت آینده به یک میلیون نفر هم برسد.

نجفی در بخش دیگری از سخنانش به امکانات رفاهی موجود در مرز اشاره کرد و تصریح کرد: امکانات این مرز نسبت سایر مرزهایی که سابقه بازگشایی و تردد زائر بیش از ۱۷ سال داشته‌اند بیشتر است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد برخی زائران که حتی از این مرز خروج نکرده‌اند اما برای بازگشت، مرز خسروی را انتخاب کرده‌اند لذا پیش‌بینی می‌کنیم برای سال آینده میزان این ترددها بیشتر شود.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه همه امکانات و زیرساخت‌ها تا پایان بازگشت زوار فراهم است، افزود: خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم میزبانی خوبی از زوار اربعین حسینی داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از