حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) مطرح کرد:

تفکر بسیجی عامل بیداری جهانی علیه رژیم صهیونیستی

تفکر بسیجی عامل بیداری جهانی علیه رژیم صهیونیستی

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیداری جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر بسیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سردار مسعود قنبری امروز چهارشنبه در مراسم دیدار ویدئو کنفرانسی بسیجیان استان کرمانشاه با رهبر انقلاب همزمان با ۴۴ سال بزرگداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امروز شجره طیبه بسیج به درخت تناوری تبدیل شده که مسلمانان به وجود آن افتخار می‌کنند و مظلومان جهان به آن امید دارند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی برگرفته از صدر اسلام است، افزود: به‌فرموده امام راحل بسیج مدرسه عشق است و دل‌دادگان این مکتب بر گل‌دسته‌های رفیع آن اذان شهادت سردادند.

سردار قنبری با برشمردن رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه دفاع، خاطرنشان کرد: فرزندان بسیجی این مرز و بوم، مرز جغرافیایی نمی‌شناسند و هرجا ظلمی باشد، علیه آن قد علم می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: روز گذشته پیکر پاک شهید رضا عباسی به کشور بازگشت که مانند دیگر شهدای مدافع حرم در سوریه به شهادت رسید.

سردار قنبری با بیان اینکه بسیج مجموعه‌ای از فداکارترین و پای کارترین انسان‌ها هستند، اذعان کرد: بسیجیان در جبهه‌های دفاعی برای تأمین امنیت جان می‌دهند و در عرصه‌های محرومیت‌زدایی خوش می‌درخشند.

وی با تاکید بر اینکه در شجره طیبه بسیج، اعتماد به بسیجیان با صلابت به دنیا نمایش داده شده، افزود: بسیجیان برای دفاع از کیان انقلاب، تمام قد ایستادند، آن‌ها برای دشمنان بیم‌ناک و برای دوستان امیدآفرین هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان انقلاب از شنیدن نام بسیج و تفکر حاکم بر آن واهمه دارند و ان‌شاءالله تحت ولایت مقام معظم رهبری همه مستضعفین از یوق استکبار رهایی خواهند یافت.

سردار قنبری اذعان کرد: امید مردم مظلوم فلسطین به همین تفکر بسیجی است که توسط امام راحل بنیان گذاشته شد و بسط و تعمیم آن به دست با صلابت و پیامبرگونه رهبر انقلاب انجام گرفت.

وی با بیان اینکه ما بسیجیان آماده جان‌فشانی هستیم، افزود: مردم بی‌دفاع غزه در مقابل توپ، تانک و حضور آمریکاییان برای سرکوب آن‌ها، با دست خالی ایستادند که این به‌دلیل اعتماد به تفکر بسیج است.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه مردم غزه پیروز میدان خواهند بود، گفت: حدود ۱۴ هزار نفر در غزه شهید شدند در واقع سند مظلومیت غزه صبوری در برابر ظلم و تلاش برای حفظ هویت خود به‌عنوان مسلمان در ۷۵ سال اخیر است.

وی عنوان کرد: امروز آمریکا با بمب‌های دو تنی علیه مردم غزه به میدان آمده تا هویت آن‌ها را از بین ببرد این درحالی است که برخی از سران کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی همراه شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به‌فرموده امام راحل اگر هر یک از مسلمانان یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد.

سردار قنبری با اشاره به جنایات استکبار جهانی در غزه، خاطرنشان کرد: اگرچه اتفاقات امروز غزه از جنگ نابرابر و غیرقابل قیاسی حکایت دارد اما رزمندگان حماس ثابت کردند که رژیم صهیونیستی خلاف عملیات‌های روانی راه‌اندازی شده، طبل توخالی است.

وی با تاکید بر اینکه جنایات رژیم صهیونیستی سبب همراهی ملت‌ها با مردم مظلوم فلسطین شد، عنوان کرد: این رژیم کودک‌کش اکنون با چالش‌های فراوانی مواجه است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیداری جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر بسیجی است که جوانان ما با افتخار مروج آن بوده‌اند و از این نظر بر خود می‌بالیم.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه مردم ایران در بحران‌های مختلف پشتیبان مردم هستند، گفت: تفکر بسیجی بزرگترین سرمایه است برهمین اساس دشمن تلاش می‌کند که تجمعات بسیجیان اتفاق نیفتد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال ایجاد شکاف هستند در واقع آمریکا و ایادی آن شهر به شهر و خانه به خانه برای ما برنامه دارند پس باید با تاکتیک تفکر بسیجی در مقابل آن‌ها اقدام کنیم.

سردار قنبری اذعان کرد: هرجایی که دشمن حضور یافته بسیجیان توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده‌اند و البته ملت با بصیرت ایران نیز دشمنان خود را می‌شناسند و تلاش می‌کنند موانع موجود را از سر راه خود بردارند.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان برای کمک به عمران و آبادانی کشور دست نیاز به سوی بسیجیان دراز کرده‌اند، افزود: بسیج از توانمندترین مجموعه‌ها است و دولت نیز درصدد است از این ظرفیت عظیم نهایت استفاده را ببرد.

سردار قنبری گفت: شهدای ما بسیجیان نسل سوم و چهارم انقلاب هستند که انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیدند با این حال تفکر ارزشمند بسیجی در جامعه به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از