پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-18 12:49 - شماره خبر : 8747 0
استاندار کرمانشاه خبر داد:

تقویت زیرساخت‌ها در مرز خسروی برای اربعین

استاندار کرمانشاه گفت: در مجموعه مرز خسروی، پارکینگ‌ها، خدمات مواکب، آب و سرویس‌های بهداشتی تقویت شده‌اند؛ امسال، ۱۸ هزار متر مربع سایبان جدید احداث شده است.

محمدطیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: استان کرمانشاه و مرز خسروی امسال نیز میزبان زائران اربعین است، از ورودی‌های استان تا مرز خسروی، همه امکانات برای پذیرایی از زائران عزیز مهیا است.

استاندار کرمانشاه افزود: در مجموعه مرز خسروی، پارکینگ‌ها، خدمات مواکب، آب و سرویس‌های بهداشتی تقویت شده‌اند؛ امسال، ۱۸ هزار متر مربع سایبان جدید احداث شده است تا زائران در مسیر بلوار خسروی تا نقطه صفر مرزی از سایبان برخوردار باشند.

صحرایی تصریح کرد: سرعت تشریفات گذرنامه‌ای در مرز خسروی افزایش یافته است؛ با هماهنگی‌های انجام شده با طرف عراقی، بررسی‌های هویتی در یک طرف مرز انجام می‌شود و نیازی به تکرار این بررسی‌ها در طرف دیگر نیست، همه دستگاه‌ها و موکب‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران آماده‌ هستند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: با توجه به تجربیات سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود از ابتدای هفته آینده بر تعداد زائران افزوده شود؛ اوج تردد نیز در اواخر هفته آینده انتظار می‌رود، به همین دلیل، موکب‌ها آمادگی بیشتری برای این ایام خواهند داشت.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4ABEg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار