پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-07-30 15:03 - شماره خبر : 940 0
فرماندار کرمانشاه خبر داد:

ثبتنام قطعی ۴۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام قطعی کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زمان ثبت نام قطعی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بیست و هفتم مهرماه آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت نام قطعی از داوطلبان تا سوم آبان ماه ادامه دارد و این زمان تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام قطعی ۴۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این آمار ثبت نام قطعی تا پایان روز سوم است که از این تعداد ۴۱ نفر مرد و ۷ نفر خانم هستند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: مدرک تحصیلی ۴۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان کارشناسی ارشد، ۶ نفر دکتری، یک نفر حوزوی و یک نفر کارشناسی است و داوطلبان در بازه سنی ۴۰ تا ۴۵ سال با ۱۴ درصد و ۳۵ تا ۴۰ سال با ۱۱ درصد بیشترین فراوانی را دارد.

وی با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت‌نام ۵۴۴ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام‌نویسی کرده و کد رهگیری برای آن‌ها ارسال شده است، می‌توانند از طریق پنجره واحد وزارت کشور به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

https://mersadnews.ir/short/VW9o4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار