حالت تاریک

ثبت‌نام چهارمین رویداد «شکوه مادری»

ثبت‌نام چهارمین رویداد «شکوه مادری»

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از رویداد شکوه مادری با محوریت تقدیر از مادران موفق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از آستان نیوز، سید محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح ملی شکوه مادری با هدف تکریم مقام والا مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و تقدیر از مادران موفق در عرصه تربیت، مادران عرصه مقاومت، مادران دارای فرزند خوانده برای چهارمین سال متوالی در حال برگزاری‌ است.

وی ادامه داد: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «نسل رضوی، امت تمدن‌ساز» در راستای ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود و شامل دو بخش است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: بخش نخست، مربوط به ثبت‌نام مادران جوان کمتر از ۴۰ سال که دارای حداقل ۳ فرزند یا بیشتر هستند. بخش دوم، شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن دوستداران جمعیت معرفی می‌شوند و مردم می‌توانند در راستای ترویج فرزندآوری و تربیت فرزند برترین‌ها را معرفی کنند.

وی گفت: در چهارمین رویداد «شکوه مادری» از مادران عضو شبکه شمین رضوی که از رویداد اول تا رویداد چهارم دارای ۴ فرزند و بیشتر شده‌اند تقدیر خواهد شد و به مادرانی که فرزندان خود را با اسماء متبرک رضا و معصومه نامگذاری کرده‌اند نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

امامیان ضمن دعوت از مادران و خانواده‌هایی که شرایط شرکت در این رویداد ملی را دارند خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند جهت شرکت در این رویداد ملی با مراجعه به سامانه  shokohmadari.razavi.ir ثبت‌نام و اطلاعات خود را درج کنند.

گفتنی است، اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است.

پایان پیام/v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از