چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-01 20:55 - شماره خبر : 9191 0
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

ثبت ۶۴۰ هزار تردد از مرز خسروی

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اول ماه صفر تا امروز بیش از ۶۴۰ هزار تردد از مرز خسروی صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار محمد رستمی عصر امروز پنج‌شنبه در بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله وضعیت پایانه خسروی از لحاظ امنیت، خدمات گذرنامه‌ای و تردد روان زوار اربعین بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع موج بازگشت زوار گرامی، افزود: از ابتدای اول صفر تا امروز هم بیش از ۶۴۰ هزار تردد از مرز خسروی صورت گرفته است.

وی گفت: تاکنون مشکلی در مرز خسروی وجود نداشته و همه زوار از امکانات آن رضایت داشته‌اند و ما هم به عنوان خادم زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) تا پایان این مراسم معنوی در خدمت مردم شریف هستیم.

رستمی به زوار توصیه کرد: حتماً به توصیه‌های پلیس در بحث تردد جاده‌ای توجه کنند چون اکثراً خسته هستند با خواب آلودگی رانندگی نکنند و در مواکب طول مسیر استراحت کنند.

وی ادامه داد: زائران حتما پس از بازگشت از سفر این موضوع را در نظر بگیرند که خستگی ناشی از چند ۱۰۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌تواند باعث تصادف شود.

رستمی گفت: ممکن است برخی‌ افراد به دلیل گرمای هوا ساعات شب را برای تردد انتخاب کنند که توصیه می‌شود با توجه به کاهش میدان دید در این ساعت‌ها و خستگی، زمان مناسبی را برای استراحت در نظر بگیرند.

انتهای خبر/

 

https://mersadnews.ir/short/VJOl8
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار