حالت تاریک
امام جمعه گیلانغرب:

جریان‌سازی انقلاب باعث نابودی استکبار شده است

جریان‌سازی انقلاب باعث نابودی استکبار شده است

امام جمعه گیلانغرب گفت: انقلاب و جریان‌سازی آن باعث نابودی استکبار و یارانش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عباس موسوی امروز یکشنبه در مراسم سخنرانی راهپیمایی در شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: اگر در طول تاریخ ایران ۱۰ نفر را در صدر افراد شاخص نام ببریم مطمئنا امام راحل در صدر این افراد است.

امام جمعه گیلانغرب افزود: امام با تربیت افرادی همچون شهید بهشتی و شهید مطهری رویه‌ای دیگر را پی می‌گیرد و انقلاب را تبدیل به یک جریان می‌کند؛ این انقلاب و جریان‌سازی آن باعث نابودی استکبار و یارانش شده است.

موسوی بیان داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب تفکر جهاد سازندگی است، جهادی که تا دورترین و محروم‌ترین مناطق کشور ورود کرده و آن را از ویرانه‌ای به سوی آبادانی می‌برد که نظام سلطه با راه انداختن گروهک‌های تجزیه‌طلب در گوشه و کنار مملکت و سپس راه انداختن جنگ تحمیلی و بعد از آن تحریم و فتنه‌های پیاپی مانع پیشرفت سریع  مملکت شد اما به لطف خدا ایران عزیز باهمت مردم و نخبگان و با مدیریت رهبری به قلعه‌های پیشرفت رسیده است.

وی افزود: تمامی جریان‌های مقاومت امروز، شجاعت خود را از امام راحل به ارث برده اند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب هنوز تا نقطه مطلوب راه زیادی در پیش داریم.

امام جمعه گیلانغرب خلطرنشان کرد: تفکرات غیرانقلابی در سال‌های اخیر به بهانه برجام در تلاش بودند که دستاوردهای نظامی و موشکی را از ایران بگیرند و دست کشور را از دفاع خالی کنند تا به راحتی داعش و امثالهم ایران را تصرف کنند.

وی اذعان داشت: همه فتنه‌ها و جنگ‌های ترکیبی از تحریم و فتنه با حضور شما مردم خنثی شده است و ادامه راه را هم با عنایت خداوند متعال پیش خواهیم رفت.

وی در پایان با توجه به ناامیدی دشمن در برنامه‌های خود علیه ایران بزرگ به طرح جدید دشمن در اندلسی کردن ایران از طریق برداشتن عفت و حیا و…گوشزد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از