حالت تاریک
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

جشنواره خیابانی نقاشی و کاریکاتور برگزار می‌شود

جشنواره خیابانی نقاشی و کاریکاتور برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره خیابانی نقاشی و کاریکاتور در این شهر خبر داد.

پوریا جلالی عصر امروز شنبه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان کرمانشاه، اظهار داشت: تفاوت جشنواره هنرهای تجسمی فجر امسال در استان کرمانشاه با سال‌های گذشته مشارکت هنرمندان سراسر استان است که به نوعی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: آثار هنرمندان استان کرمانشاه در سه شهرستان به نمایش درآمد و در مجموع آثار برگزیده در مرکز استان به اکران رسیده است و جنبه مثبت دیگر جشنواره امسال بخش ویژه جوانان است.

وی تصریح کرد: کرمانشاه معدن خلاقیت و استعدادهای هنری است و بدون اغراق هنرمندان کرمانشاهی در سطح ملی و بین‌المللی قرار دارند اما متاسفانه در تولید آثار کم‌کار هستیم و اگر بتوانیم تولیدات را افزایش دهیم شاهد برگزاری رویدادهای بیشتری خواهیم بود.

جلالی با اشاره به اینکه باید به سمت تولید آثاری در سطح تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم، گفت: با افزایش تولیدات هنری می‌توانیم جشنواره‌های بیشتری را برگزار کنیم و محدود به جشنواره‌های ملی نباشیم.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که به زودی شاهد آن خواهیم بود برگزاری نمایشگاه خیابانی است که نقاشی و کاریکاتورهای ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از ارزیابی به نمایش در خواهد آمد.

وی تاکید کرد: آثار فاخر و برجسته‌ای در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمده که نیازمند معرفی در سطح ملی است و می‌توان به کمک رایزنی‌های فرهنگی به دلیل سطح بالای تولیدات آن‌ها را در سایر کشورها اکران کرد.

جلالی خاطر نشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آماده همکاری با انجمن‌های هنری برای برگزاری رویدادهای مختلف است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از