حالت تاریک
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه افتتاح شد

جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه افتتاح شد

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ماه در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ در سینماهای فرهنگ و آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، پوریا جلالی عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که سینما فرهنگ شهر کرمانشاه با حضور علاقمندان به هنر هفتم برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه در بهمن‌ماه شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی فجر پیروزی انقلاب اسلامی است که هنرمندان آثار شاخص و برجسته خود را به نمایش می‌گذارند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طی امروز اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی و شعر فجر برگزار و همزمان جشنواره فیلم فجر افتتاح شد که می‌تواند موجب شور و نشاط در بین هنرمندان و آحاد جامعه شود.

جلالی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ماه در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ در سینماهای فرهنگ و آزادی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از آثار اکران شده، استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه ۱۸ فیلم به اکران در می‌آید که افتتاحیه نیز با اکران فیلم صبح اعدام ساخته بهروز افخمی خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کرمانشاه جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف هنری در کرمانشاه برگزار خواهد شد که موسیقی خیابانی، هنرهای تجسمی و نمایشگاه خیابانی عکس و کاریکاتور از جمله برنامه‌ها است.

جلالی با بیان اینکه بهای بلیت فیلم‌های فجر ۶۰ هزار تومان است، بیان کرد: فیلم‌های دست ناپیدا، مجنون، بهشت تبهکاران، نپتون، آسمان غرب، آپاراتچی، صبح اعدام، شور عاشقی، احمد، ببعی، آبی روشن، قلب رقه، شه‌سوار، تابستان همان سال، پرویزخان، ملکه آلیشون، آغوش باز میرو اکران خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از