حالت تاریک

جلسه ستاد مدیریت بحران ثلاث‌باباجانی برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران ثلاث‌باباجانی برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران با ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ثلاث‌باباجانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران با ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ثلاث‌باباجانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیران گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه مدیریت بحران ارایه دادند.

امامی در این جلسه اظهار داشت: مناطق مختلف شهرستان ثلاث‌باباجانی با اقلیم متفاوت، نیازمند دقت و توجه هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان هستند، بنابراین ادارات و دستگاه‌های متولی بایستی به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با تاکید بر لزوم تمهیدات و راهکارهای لازم برای مدیریت در زمان احتمالی بحران، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، گاز، برق، مخابرات و شبکه بهداشت و درمان و همه دستگاه‌های مرتبط آمادگی کامل برای مقابله با شرایط بحران احتمالی را داشته باشند.

وی بر لزوم انسجام و هماهنگی بین مدیران تاکید کرد و افزود: باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت و هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها تلاش کنیم تا از بروز حوادث در شهرستان ثلاث باباجانی جلوگیری کنیم.

در ادامه کرانیان؛ معاون مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه درخصوص فعالیت‌های مدیریت بحران استان توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: تعامل بین دستگاهی و ادارت شهرستان به منظور بالابردن بازدهی کارها در این حوزه اهمیت بسزائی دارد.

وی به اهمیت بحث آموزش کارکنان ادارات و عموم مردم اشاره کرد و برآمادگی کلیه افراد به منظور پیشگیری و مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

در ادامه مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان، دهیاران و شهرداران در جهت جلوگیری از بروز سیل و کاهش خسارات تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از