حالت تاریک
فرماندار پاوه:

امنیت امروز ما به‌واسطه خون شهدا است

امنیت امروز ما به‌واسطه خون شهدا است

فرماندار پاوه گفت: امنیت امروز ما به‌واسطه خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده‌های آن‌هاست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علیرضا حیدری صبح امروز چهارشنبه در دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان پاوه، اظهار داشت: امنیت امروز ما به‌واسطه خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده‌های آن‌هاست.

فرماندار پاوه گفت: ما وظیفه داریم خادم خانواده شهدا باشیم، آن‌ها تاج سر ملت ایران هستند و این ما هستیم که به خانواده شهدا نیاز داریم.

وی با اشاره به سخنانی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و دو عنصر بینایی و هدایت انسان به سمت مسیر درست را برای ما آشکار کردند و وظیفه همه ما این است که قدردان شهدا باشیم.



دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باعث افتخار است

در ادامه مسعود دوستی؛ فرماندهی سپاه ناحیه پاوه اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای همه مسئولان باعث افتخار و تجدید مستمر میثاق با آرمان‌های این شهدای عزیز است.

وی تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس و دیدار و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی یکایک ماست و باید به یکی از اصول مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها تبدیل شود.



این ما هستیم که به خانواده شهدا نیاز داریم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسام‌الدین عبدی‌پور؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی خطاب به خانواده شهید «فاروق مقصودی» و شهید «مجید حاتمی»، اظهار داشت: گرامی‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که بیشتر به خانواده خود برسند و قطعا شما پس از شهید شدن عزیزانتان عهده دار مسئولیت سنگینی هم در جایگاه پدر و هم در جایگاه مادر بوده‌اید.

وی افزود: هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آن‌ها است و ضرورت دارد یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها به نسل جوان انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت نظام ما مشابه نظامی است که پیامبر گرامی اسلامی (ص) در صدر اسلام با توطئه کفار و منافقین مواجه بودند، گفت: امروز هم در این زمان با این هجمه‌های دشمنان، این ما هستیم که به خانواده شهدا نیاز داریم و امنیت امروز ما هم مرهون خون شهدایی است که این خانواده‌ها تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

در این دیدارها از دو خانواده شهید «مجید حاتمی» و شهید «فاروق مقصودی» تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از