حالت تاریک
فرماندار پاوه:

مردم به قصد عبادت در انتخابات شرکت کنند

مردم به قصد عبادت در انتخابات شرکت کنند

فرماندار پاوه گفت: مردم عزیز ما با قصد عبادت قربت الی‌الله و ادای وظیفه و حق خودشان از بین افراد تأیید صلاحیت شده فردی که صالح، کارامدتر و دلسوزتر است را انتخاب کنند.

علیرضا حیدری در گفتگو خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ هدف از انقلاب اسلامی را رسیدن به تمدن نوین اسلامی از نظر رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: هنر بزرگ امام در آن دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی پس از وقوع انقلاب بود و اکنون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.

فرماندار پاوه در تبیین تحقق دولت اسلامی بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: از نظر معظم له دولت اسلامی دولتی است که بر اساس الگوها و معیارهای کاملاً اسلامی بنا شده باشد بنابراین نقش‌آفرینی مردم و سهم هر ایرانی در تحقق این امر کاملاً آشکار است.

وی با بیان اینکه ارکان اصلی قوه مقننه و مجریه توسط خود مردم انتخاب می‌شوند، گفت: اگر مردم در انتخابات دقت کنند و همواره با بصیرت و آگاهی و تحقیق کافی نسبت به انتخاب افراد اصلح و کارآمد و مومن و انقلابی و دلسوز به اسلام و کشور اقدام کنند و در انتخابات حضور آگاهانه داشته باشند نقش خود را به درستی ایفا کرده‌اند. .

فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، بیان داشت: ان شاالله مردم عزیز ما با قصد قربت الی‌الله و ادای وظیفه و حق خودشان از بین افراد تأیید صلاحیت شده فردی که صالح، کارامدتر و دلسوزتر است را انتخاب کنند که پاسخگوی مطالبات مردم باشد و وعده همه ما ۱۱ اسفند پای صندوق رأی است تا انتخابات سالم و پرشوری در شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به دهه مبارکه فجر، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردها و اقدامات درست برای مردم است.

حیدری با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان پاوه، گفت: ۶ روستای دیگر از روستاهای مرزی به شبکه گاز سراسری متصل خواهد شد که هم اکنون ۹۸ درصد مردم شهرستان پاوه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی افزود: چند روستای دیگر باقی‌مانده که عملیات اجرایی آن‌ها در دست اقدام است. ان شاالله به زودی این شهرستان در گازرسانی سبز خواهد شد.

وی ادامه داد: سالن سقف کوتاه نودشه با ۳ میلیارد اعتبار، خانه بهداشت سرکان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون، و آسفالت روستای بله‌ای با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون در این دهه به بهره برداری رسیده‌اند که با آسفالت جاده روستای بله‌ای تمام راه‌های مواصلاتی ما آسفالت شده‌اند.

حیدری تصریح کرد: آبرسانی به روستای تین با ۴ میلیارد اعتبار، چمن مصنوعی روستای نروی ۷۰۰ میلیون، توسعه و تقویت شبکه برق‌رسانی با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در این دهه به بهره‌برداری رسید.

فرماندار پاوه با اشاره به طرح‌های در دست اقدام، گفت: عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه به طول ۱۶ و نیم کیلومتر در حال اجراست و یکی از نیازهای اساسی و لازم و ضروری برای کاهش ترافیک در پاوه است.

حیدری خاطر نشان کرد: گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده، پایگاه امداد نجات جاده‌ای با پیشرفت ۸۵ الی ۹۰ درصدی در سه‌راهی باینگان، احداث ۴ واحد آموزشی روستاهای هانی‌گرمله، سریاس، شمشیر و خانقاه، چمن روباز خانقاه، سراب هولی و چورژی، اجرای زیر ساخت و رفع نواقص و کاپیتاژ خودروها در پایانه مسافربری مرز شوشمی که جزء مطالبات دیرینه مردم در شهرستان بود از دیگر پروژه‌هایی هست که دنبال و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ساخت سالن‌های ورزشی شهرستان در قیاس با قبل از انقلاب گفت: هم اکنون ما ۲۲ سالن ورزشی سرپوشیده در شهرستان داریم که علاوه بر آن با وجود زمین چمن و خاکی باز هم پیگیر افزایش زمین چمن مصنوعی برای سایر روستاها هستیم.

فرماندار پاوه در پایان گفت: پروژه آبرسانی پاوه و نوسود و بانه وره هم اکنون در دست اجراست که درصد پیشرفت فیزیکی شهر بانه وره ۹۵ درصد و روستاهای نزدیک شهر نوسود هم با ۶۰ درصد در حال اجراست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از