حالت تاریک
مسئول تعلیم و تربیت سپاه گیلانغرب:

جمهوری اسلامی ایران  پرچم‌دار محور مقاومت است

جمهوری اسلامی ایران  پرچم‌دار محور مقاومت است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گیلانغرب گفت: ایران اسلامی عنوان پرچمدار محور مقاومت مجاهدان شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده که از اسطوره‌های زمان خود و یار و یاور مظلومان و مستضعفان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین گلیاری صبح امروز سه‌شنبه در نمایشگاه عکس و دلنوشته با موضوع عمو قاسم بچه‌ها را خیلی دوست داشت در گیلانغرب، اظهار داشت: موضوع فلسطین برای شهید قاسم سلیمانی، شخصیت بزرگ مقاومت که جان ارزشمند خود را در راه اسلام فدا کرد، نقطه کانونی و موضوع بسیار مهمی  در خط مقاومت و  راه آزادی مظلومان بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گیلانغرب گفت: در سایه رشادت‌های سربازان حاج قاسم. جمهوری اسلامی ایران روند پیشرفت و توسعه را همگام با پیشرفت‌های جهانی در پیش گرفته است.

وی ضمن تکریم جایگاه شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و راه سلامت، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار محور مقاومت مجاهدان شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده که از اسطوره‌های زمان خود و یار و یاور مظلومان و مستضعفان هستند.

امروز همچنین کودکان گیلانغربی میلاد مادر مهربانی‌ها را جشن گرفتند و از دانش‌آموزان برتر خالق آثار برتر درخصوص شهید سلیمانی تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از