حالت تاریک
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛

جنایت صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند

جنایت صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: ترور یکی از عالی‌ترین فرماندهان محور مقاومت آن هم در ام‌القرای مقاومت، به نوعی بی‌پاسخ ماندنش غیرممکن است.

شهرام فتاحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: حوادثی که در چند روز اخیر اتفاق افتاد، به گونه‌ای با هدف زیر سئوال بردن موضوعیت و موجودیت محور مقاومت صورت گرفته است؛ از جمله: حمله به بندر الحدیده در یمن، ترور فرمانده عالی‌رتبه حزب‌الله لبنان در ضاحیه بیروت تا اقدام عجیب و بزدلانه ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و البته حمله هوایی آمریکایی‌ها در شب گذشته به بغداد که به نظر می‌رسد دومینووار در تداوم یک‌دیگر در حال اتفاق افتادن هستند.

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد: مسئله اصلی در ترور و شهادت فرماندهان محور مقاومت این است که وقتی پای در این مسیر می‌گذارند، فارغ از هر تعارف و هر شعاری می‌دانند که فرجام این خط و فرجام این مسیر، ایستگاهی است که به آسمان ختم شده و چیزی به غیر از شهادت نیست.

فتاحی خاطرنشان کرد: خط مقاومت، خطی است که به تبع، با درگیرشدن در یک نبرد نامتقارن جهانی با نظام سلطه، طبیعتاً شاید بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت از همان آغاز، به نوعی پایان این قصه را می‌دانند که با خط خون نوشته شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: در جبهه مقاومت غافل‌گیری در کار نیست، زیرا از پگاهان پیدایش بشیریت تاکنون همین مسئله بارها و بارها، حتی هزاران بار به کرات اتفاق افتاده و تا ظرف زمان و مکانی که ما در آن قرار گرفته‌ایم رسیده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اذعان کرد و گفت: مسئله اصلی در جهان امروز این است که باید بدانیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم، همان‌طور که رئیس جمهور نیز روز گذشته در مراسم تحلیف تأکید کردن و گفتند که ما در سوی درست تاریخ ایستاده‌ایم و آن حمایت از مظلومان عالم از جمله فلسطین و ایستادن در مقابل استکبار است، که صحبت‌های ایشان به حق قابل تحسین بود.

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در رابطه با انتقام ترور شهید اسماعیل هنیه بیان کرد: این روزها جبهه مقاومت از یک پراکندگی و ظرفیت پاسخگویی خیره‌کننده‌ای برخوردار است و به همین خاطر این اقدام جنایت‌کارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی مطمئناً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: شاید پیش‌بینی آنچه که رخ خواهد داد، از کنترل و تحلیل هر کارشناسی خارج باشد اما واقع مطلب این است که ترور یکی از عالی‌ترین فرماندهان محور مقاومت آن هم در ام‌القرای مقاومت، به نوعی بی‌پاسخ ماندنش غیرممکن است.

فتاحی در پایان با اشاره به اقدام خبیثانه رژیم متجاوز صهیونیستی، گفت:  فارغ از هر تحلیل و بحثی، رژیم اشغالگر قدس با اقدام خبیثانه خود به نوعی ما را در شرایطی قرار داده است که پاسخگویی به این اقدام را تحت عنوان یک وظیفه و تکلیف می‌دانیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از