حالت تاریک
امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب مطرح کرد؛

بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ با هوشیاری مردم

بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ با هوشیاری مردم

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب گفت: جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب با بصیرت و هوشیاری مردم شکست خورد و امروز روایات غلط و دروغین معاندین نظام برای ملت بزرگ ایران بی‌اعتبار شده‌است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از بازی‌دراز، حجت الاسلام هوشنگ کریمی اظهار داشت: جنگ ترکیبی که سال گذشته معاندین نظام و منافقین ترتیب داده بودند و سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند به صورت کامل شکست خورد.  

وی افزود: پیروزی جبهه حق بر باطل از وعده‌های خداوند سبحان است و در این جنگ ترکیبی که دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان خود به راه انداخته بودند بار دیگر این وعده صادق حق‌تعالی اثبات شد.  

امام جمعه موقت شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در جنگ ترکیبی با استفاده از رسانه‌ها و فضای مسموم مجازی به دنبال ایجاد فتنه و توطئه برای به آشوب کشیدن کشور بودند و تمام برنامه‌ریزی‌های خود را با دقت فراوان انجام داده بودند اما در یک مورد غافل شدند که آن هم بصیرت، هوشیاری، ولایت‌مداری، همیشه در صحنه بودن و انقلابی بودن مردم شریف ایران اسلامی بود.  

کریمی خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندین بعد از بارها آزمون و خطا فهمیده‌اند که ملت بزرگ ایران اسلامی پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند اما هربار که شکستی مفتضحانه نصیب فتنه‌ها و توطئه‌های آن‌ها می‌شود بازهم این خطای راهبردی را مرتکب می‌شوند، لکن آن‌ها باید بدانند که دستشان برای مردم رو شده و نمی‌توانند با روایات غلط و دروغین مردم را فریب دهند.

وی افزود: امروز با روایت انقلابی مردم فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و همه شاهد بودند که در سالگرد این اغتشاشات که رسانه‌های دشمن برنامه‌ریزی بزرگی برای ایجاد اغتشاش در کشور داشتند مردم فریب روایات کذب این امپراتوری دروغ رسانه‌ای آمریکایی صهیونیستی را نخوردند.

امام جمعه موقت شهرستان سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: در سالگرد اغتشاشات هیچ اتفاقی در کشور حادث نشد که نشان‌دهنده اوج بصیرت و هوشیاری مردم و بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان انقلاب است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از