حالت تاریک
Logo
یکشنبه, 29 مهر 1403
جوانان کرمانشاهی مخاطب اصلی کنگره شهدا هستند
معاون فرهنگی، هنری سپاه نبی اکرم (ص):

جوانان کرمانشاهی مخاطب اصلی کنگره شهدا هستند

معاون فرهنگی، هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های زیادی در راستای برگزاری کنگره شهدا تدوین شده و هدف قشر جوانان شایسته کرمانشاهی است که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

سپهر توکل در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ کمیته فرهنگی - هنری را از مهم‌ترین و فعال‌ترین کمیته‌های کنگره شهدای کرمانشاه معرفی کرد و اجرای برنامه‌های مختلف را متضمن رسیدن به اهداف آن دانست. 

وی با اشاره به برنامه‌های ابلاغی به شهرستان‌های استان کرمانشاه از تشکیل کمیته‌های متناظر با استان و در ذیل آن خبر داد و افزود: در راستای سند اعتلای ۱۰ساله بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که هر دو از منویات مقام معظم رهبری هستند، برنامه‌های زیادی تدوین شده و هدف قشر جوانان شایسته کرمانشاهی است که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند. 

مسئول معاونت فرهنگی - هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اجرای جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی، مسابقات کتابخوانی، نشست‌های تخصصی جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی شهدا، اجرای پویش رفیق شهیدم تا ۱۵ آبان‌ماه و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر در راستای کنگره شهدای استان به تشریح برنامه‌های مختلف پرداخت. 

توکل در ادامه خاطرنشان کرد: فضاسازی در سطح شهرها و ادارات مختلف و پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متنوع نیز تا روز کنگره شهدای پیش رو تداوم خواهد داشت. 

گفتنی است قرار است کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید کرمانشاه در روز پنج‌شنبه سوم آبان‌ماه برگزار شود. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از