حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سنقر:

حاج‌قاسم چهره‌ موفق رهبری‌مقاومت در عرصه بین‌المللی بود

حاج‌قاسم چهره‌ موفق رهبری‌مقاومت در عرصه بین‌المللی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سنقر افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های موفق رهبری مقاومت در عرصه بین‌المللی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: اقدام عملی برای مقابله با ظلم، به رهبرانی آگاه و مقتدر نیازمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سنقر افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های موفق رهبری مقاومت در عرصه بین‌المللی بود و تداوم راه مقاومت، مستلزم وجود چنین افرادی است.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه بیان کرد: سردار سلیمانی عزیز در طول ۴۰ سال از سال‌های ۵۸ تا ۹۸ در دو جبهه و دو میدان، یکی جهاد اکبر و دیگری جهاد اصغر حضور داشت.

وی ضمن اشاره به جمله مقام معظم رهبری در وصف حاج قاسم بیان کرد: جهاد اکبر که همان خودسازی و مبارزه با نفس خود بود که حضرت آقا در آن خطبه نماز جمعه فرمودند: نسبت به سردار سلیمانی از بعد یک مکتب نگاه کنیم.

حجت الاسلام جعفری جهاد اصغر را یکی دیگر از ابعاد شخصیتی حاج قاسم عنوان کرد و افزود: جهاد اصغر آن شهید بزرگوار در ابعاد نظامی در جبهه‌های مختلف کمک‌های‌ ایشان از جمله مبارزه با داعش، کمک به مردم یمن و جنگ ۳۳ روزه لبنان بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سنقر ثمره این ۴۰ سال خدمت مجاهدانه سردار دل‌ها را شکوه و عظمت اربعین خواندند.

وی با تأکید بر ویژگی‌های سردار سلیمانی گفت: در دانشگاه باید به ابعاد مختلف مکتب سلیمانی پرداخته و به نسل‌های فعلی و آینده نیز معرفی شود، ما قهرمانی داریم به اسم حاج قاسم که متفاوت از قهرمانان سایر ملت‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه سنقر خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه شخصیت کمتر شناخته شده‌ای بود که بعد از شهادت، نام‌آوری ایشان فزونی یافت و جهانی به احترام او ‌ایستاد و از شخصیت ‌ایشان تجلیل کرد.

وی تصریح کرد حاج قاسم شخصیتی بود که حتی مخالفین خود را نیز به احترام وادارکرد و شهادت برای وی در کنار پیروزی‌های بزرگ در عرصه‌های نظامی و استراتژیک، رستگاری نهایی بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از