دوشنبه 26 شهر 1403
1402-07-28 12:50 - شماره خبر : 881 0
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

ارتباط فکری با جوانان اولویت نهاد امامت جمعه

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ارتباط فکری و عاطفی با نسل جوان و حمایت از جوانان به عنوان یک راهبرد بسیار اساسی در دستور کار نهاد امامت جمعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری امروز جمعه در گلزار شهدای کرمانشاه در جمعه خبرنگاران اظهار داشت: انتخاب امام جمعه صالح و شایسته در جایگاه امامت جمعه جزو برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است و به لطف خدای متعال طی سال‌های اخیر عده قابل توجهی از عزیزانی که جذب امام جمعه شده‌اند از این ویژگی بهره‌مند هستند.

امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: البته جوانی در ساحت امامت تعریف خودش را دارد در واقع باید پختگی و صلاحیت‌های علمی، معنوی و اخلاقی فراهم شده باشد و این خود مستلزم سن مناسبی است.

وی گفت: در کل نهاد نمازجمعه و امامت جمعه به عنوان یک راهبرد بسیار اساسی ارتباط فکری و عاطفی با نسل جوان و حمایت از جوانان در برنامه ها جزو دستور کار جدی این نهاد و شبکه امامت است.


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ میراث شهیدان والامقام انقلاب اسلامی فی الواقع نشان دهنده مسیر و راه نورانی شهدای والامقامی است که اکنون در محضر آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمانشاه افزود: در بدو ورود به استان کرمانشاه با توسل به محضر شهیدان رسالت و فعالیت خود را آغاز می کنیم و طبیعی است که خط و راه امام راحل و شهدا خط ولایت است.

وی گفت: این مسیری است که شهدا به ما سفارش و وصیت کردند که در حفظ و حراست از مسیر ولایت فقیه بکوشیم و اینکه امت همواره پای کار ولایت بماند تا انشالله با دست با کفایت رهبر انقلاب پرچم به‌دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) سپرده شود.

https://mersadnews.ir/short/4aqY4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار