دوشنبه 26 شهر 1403
1403-02-23 20:57 - شماره خبر : 6938 0
مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه:

حضرت معصومه(س) از بهترین ولایت‌‌مداران هستند

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: حضرت معصومه(س) به محض اینکه نامه امام هشتم(ع) به دست ایشان رسید، حضرت معصومه(س)، با وجود اینکه مجرد بودند اما مشقت‌ها و سختی‌ها را به جان خریدند تا امر امام زمان خود را اطاعت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ زهرا جانجانی در حاشیه جشن دختر ایران که صبح امروز یک‌شنبه در تالار انتظار با حضور دختران و بانوان کرمانشاهی برگزار شد در رابطه با ایام دهه کرامت، اظهار داشت: در ابتدای ماه ذی‌قعده ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و یازدهم دی‌قعده ولادت با سعادت امام رضا(ع) است، چون این دو بزرگوار اهل کرم و رأفت هستند با یک نگاه خاص و ویژه این ایام دهه کرامت نامگذاری شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه عنوان کرد: واقعیت این است که ما مردم ایران اسلامی مدیون کرامت خاندان امام کاظم(ع) هستیم، به واسطه امام‌زادگانی که در ایران حضور دارند و به واسطه لطف و عنایتی که از امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان که نصیب ما شده است.

جانجانی خاطرنشان کرد: در دهه کرامت علاوه بر برگزاری جشن‌هایی که مختص امامزادگان و امام هشتم بزرگوار است، سعی می‌شود که معرفتی نسبت به این عزیزان برای مردم ایجاد شود، همان‌طور که معصومین(ع) نیز بر این موضوع تأکید دارند.

وی در رابطه با اساس همه برنامه‌ها و اعمال زندگی، در ادامه افزود: بنای اصلی همه برنامه‌ها باید بر اساس معرفت نسبت به امامان باشد به گونه‌ای که این معرفت به معصومین(ع) منجر به عمل شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه بیان کرد: حضرت معصومه(س) جزو بهترین ولایت‌‌مداران بود و ما باید از ایشان یاد بگیریم؛ به محض اینکه نامه امام هشتم(ع) به دست ایشان رسید، حضرت معصومه(س)، با وجود اینکه مجرد بودند اما مشقت‌ها و سختی‌ها را به جان خریدند و بلافاصله به سمت ایران حرکت کردند تا امر امام زمان خود را اطاعت کنند.

جانجانی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه شهر قم و مرقد مطهر حضرت معصومه(س)، منشأ خیری نه صرفاً برای ایرانیان بلکه برای سراسر عالم بوده و با وجود مراکز دینی  پیرامون آن بوده است که سبب شده مردم سراسر دنیا با اسلام ناب آشناتر شوند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/enoQv
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار