حالت تاریک
امام‌ جمعه کرمانشاه:

حضور جوانان کرمانشاهی در اعتکاف امسال بی‌سابقه بود

حضور جوانان کرمانشاهی در اعتکاف امسال بی‌سابقه بود

امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: اعتکاف امسال در استان کرمانشاه بی‌سابقه بوده و افراد بسیاری از جمله نوجوان و جوانان در آن شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که حاصل ایثار و فداکاری شهدا است زیرا دشمن در این سال‌ها سعی کرده با اجرای نقشه‌های مختلف انقلاب ما را متوقف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ۴۵ سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی ایران همواره با تاریخ‌سازی همراه بود برهمین اساس دشمن با استفاده از ابزار تحریم این مسیر پرافتخار را برای مردم سخت و دشوار کند.

غفوری تصریح کرد: در دنیایی که کشورهای غربی و شرقی جایگاهی برای دین قائل نبودند و سعی در القای فضای آزادی محض در جهان کنند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید و موجب تحول در نظام سیاسی دنیا شد.

وی ادامه داد: استکبارجهانی به واسطه اعمال سیاست‌های خصمانه خود در نزد آزادی‌خواهان جزو منفورترین دولت‌ها است و این خشم و نفرت هیچگاه به اندازه شرایط کنونی نبوده است و امروز می‌بینیم استکبارجهانی در مسیر افول و سقوط قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: در ۱۲۰ روز گذشته بسیاری از مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و شهر کوچک غزه نیز تحت سخت‌ترین تحریم اقتصادی و غذایی قرار گرفته و ررژیم صهیونیستی باید بداند وعده خداوند سرنگونی ظالم و پیروزی جبهه حق است.

غفوری تصریح کرد: رزمندگان انصارالله یمن با رشادت خود در دریای سرخ راه تنفس ررژیم صهیونیستی را سد کرده‌اند و این شرایط به گونه‌ای رقم خورده که حامیان رژیم صهیونیستی در تلاش برای مذاکره و متوقف کردن حملات یمن هستند.

وی اضافه کرد: ررژیم صهیونیستی با استخدام نیروهایی از سراسر جهان سعی کرده به مقابله با نیروهای مقاومت اسلامی بپردازد اما این کار تاکنون نه تنها موفق نبوده بلکه صدمات زیادی نیز به آن‌ها وارد شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تشکر از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف، گفت: اعتکاف امسال در استان کرمانشاه بی‌سابقه بوده و افراد بسیاری از جمله نوجوان و جوانان در آن شرکت کردند که ۴۳ پایگاه اعتکاف در استان برپا شد و این امر باید در ماه‌های شعبان و مضان نیز برگزار شود.

غفوری افزود: برای هر صندلی مدیریتی کشور ۷۳ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و مدیران باید علاوه‌بر انجام وظایف خود نظارت و بازرسی مستمری بر عملکرد زیرمجموعه خود داشته باشند و روحیه مردم‌محوری را سرلوحه امور قرار دهند.

وی عنوان کرد: براساس بررسی دستگاه‌های نظارتی تعداد معدودی از بدنه دستگاه‌های اجرایی درپی دلسرد کردن مردم و ناامید کردن آن‌ها از انقلاب هستند که باید مورد موضوعی که باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: حوزه فرهنگی استان کرمانشاه نیازمند تقویت و برنامه‌ریزی است و تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با نهادهای فرهنگی هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از