حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

حضور در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی است

حضور در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با مهم برشمردن انتخابات در اقتدار کشور گفت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، صبح امروز یکشنبه همایش یک هزار نفری جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی با حضور باوند‌پور فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث‌باباجانی، سرهنگ بهشتی معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، حجت الاسلام والمسلمین عبدی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، امامان جمعه و جماعت و سایر مسئولین در شهرستان ثلاث‌باباجانی و سالن 9 دی برگزار شد.

سرهنگ محمد شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث‌باباجانی ملازمت دین با سیاست در نظام ولایی امام خمینی(ره) را در جهان منحصربه‌فرد دانست و افزود: امروز با حضور در انتخابات باید غبار را از چهره انقلاب در بعضی از بخش‌ها شست و امروز بهترین غبارزدایی از مشکلات در انقلاب حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح و تشکیل مجلس انقلابی در تراز انقلاب است.

سرهنگ بهشتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در سخنانی به یادآوری عملیات غرور آفرین والفجر هشت پرداخت و گفت : برنامه‌ریزی این عملیات ۶ ماه زمان برد و حفاظت از اطلاعات در این عملیات نقش مهمی داشت و همین باعث شد زمان و نحوه عملیات به دست دشمن نیافتد و عملیات با موفقیت انجام شود.

وی عملیات طوفان الاقصی را برگرفته از عملیات والفجر هشت دانست و در ادامه به تاریخ تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اشاره و بیان کرد: این رژیم جعلی حدود ۷۰ سال است که تاسیس شده و در سال ۱۹۴۸ این رژیم غاصب شکل گرفت و بنیان گذار آن فردی به نام بنگرویون است، این شخص موسس رژیم صهیونیستی است که بنگرویون چهار اصل را بنیان می گذارد و آن را اصل ماندگاری رژیم غاصب می داند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: این چهار اصل تا قبل از عملیات طوفان الاقصی حفظ شد و آن اصول بازدارندگیپ، اشراف اطلاعاتی، اصل انتقال و اصل دفاع از شهروندان است که در عملیات طوفان الاقصی این چهار اصل زیر سوال رفت.

سرهنگ بهشتی در ادامه حضور در انتخابات را وظیفه و تکلیف شرعی دانست و گفت : دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات امپراطوری رسانه‌ای خود را فعال کرده و برنامه ریزی دارد.

وی افزود: مردم با بصیرت و درک درست برای تقویت اسلام و نظام اسلامی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از