حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه:

حضور رأی‌اولی‌ها تیری به سمت دشمنان است

حضور رأی‌اولی‌ها تیری به سمت دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: حضور با بصیرت هر رأی‌اولی‌ در انتخابات پیش‌رو تیری به سمت دشمنان است.

غلام‌علی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طی ۴۵ سالی که از عمر پر برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  می‌گذرد دشمنان ما در رأس آن آمریکای جنایت‌کار، این شیطان بزرگ که به تعبیر امام خمینی(ره) بهتر از ما معنی انقلاب را فهمیدند، از همان ابتدای امر با توطئه و دسیسه علیه انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن اقداماتی را انجام دادند و مردم ما را درگیر هشت سال جنگ نابرابرانه کردند.

وی در رابطه با باز شدن جبهه‌های متعدد علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرد: دشمنان ما همواره از چند جهت ما را مورد هجوم قرار داده‌اند، در حوزه قدرت سخت تعدادی از عزیزان ما را به شهادت رساندن و از چند سال اخیر تاکنون در حوزه قدرت نرم به تعبیر مقام معظم رهبری ملت ما را مورد تهاجم فرهنگی، شبیه‌خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی قرار داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه تاکید کرد: دشمن طی این ۴۵ سال برنامه‌های زیادی را علیه ما داشته و درصدد ضربه زدن به انقلاب بود اما از آنجایی که این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب در بین تمامی انقلاب ها بوده، با هنر و هوش ذاتی که امام خمینی(ره) در وجودشان داشتند و از اسلام گرفته بودند توانستند با تدابیر خودشان فضای سیاسی دو قطبی جهان را متحول کنند که یک طرف آن آمریکا و طرف دیگر شوروی سابق بود‌.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی امام راحل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) عموم مردم ایران اسلامی را پای کار آوردند مردمی که در دوران حکومت پهلوی مورد رنج و عذاب قرار می‌گرفتند.

یاربیگی در ادامه افزود: ما هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد که مردم ما در آن زمان با تصویب کاپیتولاسیون چگونه خوار شدند و به ذلت رسیدند و حضرت امام خمینی(ره) با شجاعت و شهامت در برابر آنها ایستادگی کردند.

وی با توجه به مشروعیت و مقبولیت نظام از ابتدای انقلاب تا‌کنون، عنوان کرد: امام خمینی(ره) با پای کار آوردن مردم توانستند با استکبار جهانی مبارزه کنند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و مردم از همان ابتدای امر با شرکت ۹۸.۲ درصدی به این انقلاب رای دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه درباره نقش انتخابات در انقلاب، بیان کرد: این انقلاب، انقلابی است که با انتخابات شروع شده و ما می‌بینیم که هدف دشمنان ما طی این ۴ دهه این بوده که با استفاده از عناوین مختلف کاری کنند مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، اما از آنجایی که مردم عزیز ما فهیم، دارای بصیرت و تابع سخنان مقام معظم رهبری هستند، همیشه در انتخابات حضور چشم‌گیری داشته‌اند و همواره دشمنان را بهت‌زده کرده‌اند.

وی در ادامه اذعان داشت: در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه یک فتح‌الفتوح بزرگ دیگر هستیم که در این مرحله نیز مردم با آن بیداری که در مردم ایران اسلامی علی‌الخصوص مردم کرمانشاه سراغ سنگ تمام خواهند گذاشت و شاهد انتخابات پرشوری خواهیم بود.

غلام‌‌علی یاربیگی با اشاره به حضور رأی اولی‌ها تاکید کرد: با حضور همه اقشار جامعه علی‌الخصوص رأی‌اولی‌ها در ۱۱ اسفندماه و با نوشتن یک رأی تیری به سمت دشمنان این مرز و بوم رها خواهد شد.

یاربیگی در مورد نقش‌آفرینی مهم رسانه‌ها، عنوان کرد: رسانه‌ها بسیار خوب به این موضوع ورود کرده‌اند و ما امروز نباید زحمت عزیزان رسانه‌ای در خدمت به انقلاب و پای کار آوردن مردم را فراموش کنیم.

وی افزود: به هر صورت مردم از اتفاقات و حوادثی که صورت می‌گیرد نباید بی‌خبر باشند و این رسانه‌ها هستند که با سیاست و تدابیری که دارند در آگاهی‌بخشی به مردم نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با تقدیر از متولیان فرهنگی استان بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی در بحث انتخابات خوب کار می‌کنند از جمله ائمه جمعه که با سخنرانی‌ها و روشنگری‌های خود، مردم را بیدار کرده و در جامعه نقش حائز اهمیتی ایفا می‌کنند.

یاربیگی با اشاره به هوشیاری مردم نسبت به حیله‌های دشمنان، اذعان کرد: ما امروز نباید از ترفند دشمنان غافل شویم که به هرصورت خودشان را به هر آب و آتشی می‌زنند تا از حضور مردی پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند.

یاربیگی در پایان با اعلام آمادگی همه دستگاه‌ها برای ایجاد فضای امن انتخاباتی، گفت: با تدابیر انجام شده بستر مناسبی فراهم شده و مردم می‌توانند با امنیت کامل پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و با ویژگی ها و خصوصیاتی که مدنظر دارند افراد اصلح را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از