حالت تاریک
رئیس بسیج ادارات سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

روز قدس نماد اتحاد ملی است

روز قدس نماد اتحاد ملی است

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: روز قدس نماد اتحاد و انسجام ملی است.

بروز شریفی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز قدس به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نامگذاری شد که یکی از اهداف این نامگذاری حمایت و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و غزه بوده است.

وی افزود: مراسم روز جهانی قدس به عنوان یک نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی است که حول مسأله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسأله جهان اسلام، هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در چنین روزی همه مسلمانان به حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و در راستای محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی این مراسم را با شور و نشاط بیشتری برگزار می‌کنند.

شریفی بیان کرد: در این روز مردم مسلمان و آزادی‌خواه کشورهای جهان با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین فلسطین و حق تعیین سرنوشت و آینده خود تأکید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل سیاسی و منطقه‌ای امسال راهپیمایی روز جهانی قدس نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است با توجه به این جنایت‌های اخیری که رژیم صهیونیستی در  چند روز اخیر نسبت به مردم بی‌دفاع غزه و جنایت‌هایی که در حق زنان متحمل شده، مردم باید حضور حداکثری داشته باشند.

شریفی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی و اعتقادی است، بلکه یکی از ارکان و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومان و محکومیت جنایتکاران حقوق بشر بوده که باید برای همیشه حفظ و زنده نگه داشته شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از