حالت تاریک
استاندار کرمانشاه خبر داد:

حضور شعب سیار انتخاباتی در تمام مناطق استان

حضور شعب سیار انتخاباتی در تمام مناطق استان

استاندار کرمانشاه از حضور شعب سیار انتخاباتی در تمام مناطق استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی شامگاه امروز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نخستین ساعات امروز فرآیند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی آغاز شد که روند انتخابات تاکنون بسیار خوب بوده است و تمام شرایط برای برگزاری هرچه بهتر این مهم اندیشیده شده است. 

استاندار کرمانشاه با اشاره تمدید انتخابات تا ساعت ۲۴، گفت: فرآیند رأی‌گیری در تمامی شعب اخذ رأی شامل مناطق شهری، روستایی، مرزی، صعب‌العبور در حال انجام است. 

صحرایی بیان کرد: در فضای انتخاباتی قطعا بعضی موارد غیرقابل اجتناب است و شبهات مختلفی مطرح می‌شود اما در استان کرمانشاه برای تحقق چهار رکن مدنظر مقام معظم رهبری تلاش شده است. 

وی ادامه داد: در بعضی شهرهای استان کرمانشاه رقابت با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود اما هیچگونه مشکلی در فرآیند رأی‌گیری ایجاد نشده و آنچه وظیفه مسئولان است صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس است. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون ۴۸۰ مورد شکایت در سامانه‌ها ثبت شده است که بیش از ۴۰۰ مورد آن بررسی شده که مستندات آن کافی نبوده و یا گزارش‌ها در سطح قابل قبول نبوده است. 

صحرایی بیان کرد: برای پایان فرآیند رأی‌گیری منتظر اعلام نظر وزارت کشور هستیم و تا پایان اعلام رأی‌گیری فرآیند رأی‌گیری ادامه خواهد داشت و همچنین برای آنکه شعب اخذ رأی در مدارس است و فرهنگیان نیز جز عوامل اجرایی هستند و برای شمارش آرا مدارس استان کرمانشاه فردا تعطیل است. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرآیند رأی‌گیری هنوز به اتمام نرسیده خبرهای غیررسمی فضای مجازی قابل اطمینان نیست و همچنین کمبود تعرفه نیز در بعضی شعب برطرف شده است و تلاش شده شعب سیار در تمام مراکز حضور داشته باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از