پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-13 18:37 - شماره خبر : 9535 0
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه خبرداد:

حضور ۴۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی در طرح یاوران ولایت

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در شهریورماه امسال تعداد ۴۰۰ دانش‌آموز بسیجی کرمانشاهی در دوره آموزشی یاوران ولایت شرکت کردند.

 

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با همکاری و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به برگزاری دوره طرح یاوران ولایت کرد، محتوای این دوره آموزش فرماندهان بسیج دانش‌آموزی بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: دوره آموزشی خواهران از هفتم تا نهم شهریورماه سال جاری برگزار شد که در آن حدود ۲۰۰ خواهر در برنامه حضور داشتند.

وی گفت: از نهم تا یازدهم شهریورماه نیز دوره پسران برگزار شد که در این دوره ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم حضور داشتند. 

قره‌تپه خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها مباحث معرفتی و بصیرتی و همچنین برنامه‌های تشکیلاتی به دانش‌آموزان ارائه و آموزش داده شد.

وی گفت: برنامه‌های متنوعی نیز در کنار بخش‌های آموزشی اجرا شدند که از آن میان می‌توان به این موارد اشاره کرد: برنامه آشنایی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به منظور آشنایی با سیره شهدا از زبان خانواده‌هایشان، برنامه‌های متنوع ورزشی در بخش‌های پسران و دختران و برگزاری نمایشگاه نقاشی و عفاف و حجاب بود.

قره‌تپه بیان کرد: برنامه‌های بصیرتی در بخش بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی دانش‌آموزان از فضای امروز به منظور آماده‌کردن دانش‌آموزان به عنوان فرماندهان جنگ نرم تا بتوانند از ابتدای مهر در مدارس نقش خود را در واحدهای آموزشی ایفا کنند و اهداف انقلاب اسلامی را در مدارس پیش ببرند و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کنند. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعدد و متنوع بسیج از طریق حوزه‌های بسیج به مدارس ابلاغ خواهند شد، تصریح کرد: شعار دوره‌های برگزار شده در بخش پسران «ما نسل فهمیده‌ایم» و در بخش دختران «چادری‌ها فرشته‌اند» بود.

قره‌تپه با بیان اینکه این دوره در مجتمع شهید باهنر واقع در سراب قنبر شهر کرمانشاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این دوره با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو شد و از همکاری مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و نیز معاونت پرورشی قدردانی می‌شود.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/N2MQB
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار