حالت تاریک
امام جمعه سنقروکلیایی:

۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و‌المسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم پر از سختی و بلا و آزمایشات الهی است که متوجه همه ما است.

وی به نقل از کلام معصوم(ع)، افزود: دنیا خانه‌ای است که به بلا شناخته شده و به فریب و حیله توصیف شده که احوال آن ناپایدار و فرود‌آمدگان در آن به سلامت نیستند و زندگی در آن نکوهیده و ایمنی در آن از بین رفته است.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به شهادت سردار سیدرضی موسوی، بیان کرد: راه شهدا رستگاری است و آنها با گذشتن از جان و مال‌شان باعث عزتمندی و افتخار نظام اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اکبری تصریح کرد: شهدا در جبهه‌های مبارزه حق علیه باطل با ایستادگی در برابر دشمن تا دندان مسلح، بزرگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط می‌کنند.

وی ضمن اشاره به حماسه ۹ دی، روز بصیرت، میثاق با امت و ولایت خاطرنشان کرد: شاید علت اصلی شکل‌گیری حماسه ۹ دی در ظاهر، انتخابات ۸۸ و اعلام تقلب در انتخابات توسط کسانی بود که پیروز انتخابات نبودند و باعث تحریک مردم و اغتشاشات و فتنه سال ۸۸ شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه عنوان کرد: حرکت ساختارشکنانه آشوبگران در روز عاشورای ۸۸ باعث شد مردم داغدار ایران خونشان به جوش آید و پس از سه روز، با بصیرت حماسه‌ پرشور و زیبای ۹ دی را رقم بزنند.

وی ضمن اشاره به شأن نزول آیه تطهیر و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر، افزود: لحظه لحظه زندگی سیاسی، فردی، اجتماعی و دینی حضرت زهرا(س) پر از نکات آموزنده و درس‌های زیادی است که انسان باید با تأمل و درنگ در آن و تأسی از اهل بیت(س) زندگی سعادتمند و زیبایی در دنیا و آخرت برای خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از