حالت تاریک
وعده شهردار ناپاسخگوی پاوه یک ساله شد؛

خبری از طراحی سردر ورودی شرقی پاوه نیست

خبری از طراحی سردر ورودی شرقی پاوه نیست

پس از گذشت یک سال از وعده طراحی سردر ورودی شرقی شهرستان پاوه همچنان خبری نیست که نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، پاوه از دیرباز به‌عنوان مرکز هورامان شهره عام و خاص بوده است و انتظار می‌رود شهرداری با هم‌فکری شورای اسلامی شهر در طراحی المان‌های شهری به این مهم توجه کند زیرا یکی از مهمترین نمادهای هر شهری طراحی ورودی مناسب برای آن است.

با الحاق چندین روستا به شهر پاوه انتظار می‌رفت که ورودی شایسته‌ای برای این شهر طراحی شود اما با گذشت یک سال از فراخوان شهرداری در خصوص طراحی سردر ورودی شرقی پاوه هنوز خبری از آن نیست.

 با الحاق چهار روستا به پاوه محدوده شهری آن نیز گسترش پیدا کرد و نیاز بود که یک سردر ورودی برای این شهر تعیین شود که شهرداری برای انجام این مهم نسبت به اعلام فراخوان طراحی سردر ورودی شرقی شهر پاوه در قالب برگزاری مسابقه اقدام کرد و از همه مهندسان مشاور، طراحان و دانشجویان علاقه‌مند و متخصص در رشته‌های طراحی‌شهری، شهرسازی و معماری دعوت به حضور و همکاری در این مسابقه شد.

 اکنون پس از گذشت بیش از یک سال نه‌تنها این طرح به نتیجه نرسیده بلکه شهردار پاوه نیز در این خصوص حاضر به پاسخگویی نشد که این اقدام شهردار ازعدم پیگیری جدی موضوع مذکور نشان دارد درحالی که شهردار و اعضای شورای شهر موظف به پاسخگویی و شفاف‌سازی این موضوع به‌منظور تنویر افکار عمومی هستند.

 گفتنی است برای این پروژه دو بار فراخوان توسط شهرداری انجام شده و جوائزی هم برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از