حالت تاریک
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه مطرح کرد:

خدمات‌رسانی ۱۲۰ آمبولانس در کرمانشاه طی اربعین

خدمات‌رسانی ۱۲۰ آمبولانس در کرمانشاه طی اربعین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه گفت: ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس کار انتقال بیماران را در مرز خسروی بر عهده خواهند داشت.

مسعود قلعه‌سفیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای ایام اربعین خبر داد. 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا این سعادت را دارد که میزبان خیل عاشقان حسینی باشد، ان‌شاءالله بتوانیم سلامت زوار را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: لزوم توجه به مسائل بهداشتی در چنین رویداد مهمی نیاز به برنامه‌ریزی دارد، برگزاری جلسات، ایجاد کمیته‌های هماهنگی، بازدیدها و پیگیری‌های مکرر به منظور آمادگی قبل از شروع مراسم پیاده‌روی اربعین آغاز شده است. 

قلعه‌سفیدی بیان داشت: آموزش نیروی انسانی، تدارک و تجهیزات مورد نیاز و همچنین برنامه‌ریزی برای حضور نیروهای انسانی مورد نیاز با هدف خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائران کربلا و عتبات عالیات در دستور کار قرار دارد. 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: امسال اربعین شلوغی را در پیش داریم، یکی از مشکلاتی که ممکن است برای افرادی که در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می‌کنند گرمازدگی است و عدم رسیدگی به فردی که دچار شده است می‌تواند خطرات جدی به دنبال داشته باشد. 

وی با اشاره به نیازمندی‌های استان برای برگزاری هر چه بهتر اربعین حسینی، عنوان کرد: ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس کار انتقال بیماران را بر عهده خواهند داشت، طی این ایام دو فروند بالگرد یکی در کرمانشاه و دیگری در قصرشیرین مستقر می‌شوند. 

قلعه‌سفیدی خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های خوبی که در مرز خسروی داریم حدود یک‌ هزار و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در مرز خسروی در بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی مستقر می‌شوند. 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) یک افتخار است و همکاران ما از ورودی شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی خادمی زوار را بر عهده دارند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از