حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

خدمتگزاری به مردم را جدی بگیرید

خدمتگزاری به مردم را جدی بگیرید

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید راه شهید رئیسی تداوم داشته باشد، گفت: خدمتگزاری به مردم را جدی بگیرید.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی ظهر امروز سه‌شنبه در نشست جهاد تبیین که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین واجب فوری، قطعی و ضروری است یک مسئله ذوقی و سلیقه‌ای نیست بلکه ریشه در آیات محکم قرآن دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری در پیش هست، افزود: باید برای مردم تبیین شود شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک حق است.

وی گفت: باید تبیین شود که انتخابات ریاست جمهوری در زندگی فردی و اقدامات جزئی مردم موثر است. 

صحرایی تصریح کرد: نباید مردم به این نتیجه برسند که عملکرد ریاست جمهوری نیز مانند برخی اعضای شورای شهر و برخی نمایندگان مجلس است.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید آیت‌الله رئیسی نه تنها به جنبه‌های کلی بلکه به جنبه‌های فردی زندگی افراد نیز کمک می‌کند.

صحرایی افزود: معیشت و زندگی افراد جامعه برای شهید رئیسی بسیار با اهمیت بود، اگر رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شود، موقعیت کشور عزیز ایران اسلامی نیز در جهان ارتقا پیدا خواهد کرد. 

وی گفت: مردم باید از گوش‌دادن به حرف‌هایی که تمدن عزیز اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهد اجتناب کنند.

صحرایی بیان کرد: گاهی اوقات نگاه‌های بدبینانه و دشمنی‌های چند لایه تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات بدبین کنند. 

استاندار کرمانشاه افزود: ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که هم ظرفیت‌های داخلی را درک کند و هم نگاه جهانی به مسائل داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضرت علی(ع) در روایتی می‌فرماید مراقب باشید تا اهتمام به امور بزرگ شما را از امور خُرد مردم غافل نکند، بنابراین رئیس جمهور نه تنها باید مسائل داخلی همچون اشتغال و آب را مورد توجه قرار دهد بلکه باید تراز جمهوری اسلامی در سطح بین المللی نیز برای او مهم باشد.

صحرایی گفت: این چند جانبه‌بودن حضرت آیت‌الله رئیسی موجب شد تا پس از شهادت ایشان مجامع بین‌المللی به احترام ایشان عزای عمومی اعلام کنند و از ایشان با احترام و عزت یاد کنند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین تکلیف مسئولان در پیروی از راه شهید رئیسی تداوم خدمت عملی است، به تعبیر امام راحل، آمد و رفت یک خدمتگزار نباید در مسیر خدمتگزاری خللی ایجاد کند. 

صحرایی خاطرنشان کرد: همه مسئولان در هر مسندی اعم از شهردار، فرماندار و... باید وظیفه خود را در هر شرایطی به خوبی انجام دهند و تا روزی که موظف به خدمت هستند بین خود و خدا عهد ببندند که با انگیزه، به تلاش و خدمتگزاری ادامه دهند و بدانند که در نهایت ارزیاب اصلی کارهای انسان از ابتدا تا انتها خداست.  

وی گفت: استان کرمانشاه باید شادابی و نشاط کاری خود را کما فی‌السابق و بدون ذره‌ای تعلل و خلل دنبال کند لذا مهم‌ترین مسئله تداوم خدمت‌رسانی است.

 صحرایی افزود: هر آن‌کس که موضوع خدمت‌گزاری به مردم را جدی بگیرد در مسیر جهت تبیین گام برداشته و اقدام کرده است و در غیر این صورت تنها با حرف‌زدن و شعار دادن هیچ اتفاق خاصی در جهت رشد و اعتلا نخواهد افتاد. 

وی تصریح کرد: در کنار تداوم خدمت، کار تبلیغی و تبیینی نیز باید به بهترین شکل صورت گیرد، به این منظور می‌توان اقداماتی را به انجام رساند که برخی از آنها عبارتند از برگزاری جلسات با اقشار مختلف، حضور در جمع‌های مختلف مردم کرمانشاه و دوری کردن از اقداماتی که موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از