چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-27 11:23 - شماره خبر : 9035 0
یک مسئول خبر داد:

خدمت‌رسانی موکب رهپویان ولایت ارتش به زوار

فرمانده تیپ پیاده مکانیزه ۷۱ ارتش در سرپل‌ذهاب گفت: همانند سنوات گذشته موکب رهپویان ولایت نیروی زمینی ارتش در مرز خسروی به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین علاوه بر اسکان، آماده پذیرایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

علی‌حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و توصیه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، امسال نیز موکب رهپویان ولایت ارتش در نقطه صفر مرزی پایانه خسروی برپا شده است.

فرمانده تیپ پیاده مکانیزه ۷۱ ارتش در سرپل‌ذهاب افزود: در این راستا نمازخانه و محل استراحت بانوان و آقایان به‌صورت جداگانه مهیا شده و در خدمت زوار گرامی است.

وی گفت: این موکب محلی برای استراحت ۲۴ ساعته زائران به همراه پذیرایی با آب خنک، شربت، چای، میان‌وعده، صبحانه و همچنین توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم است.

محمدی ادامه داد: در موکب رهپویان ولایت ارتش خدمات دیگری شامل ویزیت درمان، آرایشگاه، خیاطی، کفاشی، لباسشویی، حمل بار زائران و خدمات کمک به افراد سالمند ارائه می‌شود.

وی ایام اربعین را فرصتی مغتنم و مناسب برای خدمت به مردم و زوار امام حسین (ع) دانست و گفت: با افتخار و با جان و دل و استفاده از همه ظرفیت‌ها آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرزهای غربی کشور هستیم.

انتهای خبر/

 

https://mersadnews.ir/short/eoZDW
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار