حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
خون‌بهای شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

خون‌بهای شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: خون‌خواهی شهدای محور مقاومت تنها با نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی تحقق خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، اظهار داشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی جسورتر از گذشته دامنه جنایات خود را بیشتر کرده و این بار مناطق جنوبی لبنان را زیر بمباران قرار داده و مردم مظلوم ضایحه جنوبی بیروت را به شهادت رسانده است. 

وق ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، افزود: سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان محور مقاومت در یکی از این بمباران‌ها به شهادت رسید و حماقت دیگری از بزرگترین تروریسم دولتی جهان به ثبت رسید. 

ساداتی تصریح کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی نمی‌تواند با ترور و به شهادت رساندن فرماندهان حزب‌الله حرکت حزب‌الله و محور مقاومت را متوقف کند بلکه بلافاصله افراد تازه نفس جایگزین خواهند شد. 

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: محور مقاومت در سال‌های گذشته دستاوردهای مهمی داشته و برای بسیاری از کشورها و ملت‌های آزادی‌خواه جهان الگوی مبارزه با استکبار بوده است. 

ساداتی افزود: مهم‌ترین ثمره فعالیت‌های استکبارستیزانه محور مقاومت این است که کشورهای اسلامی و ملت‌های ستمدیده‌ای که تحت سیطره استکبار جهانی هستند، امروز تنها راه نجات خود را در ایستادگی و مقاومت می‌دانند. 

وی خاطرنشان کرد: با شهادت فرماندهان محور مقاومت قطعاً فرهنگ ایستادگی و مقاومت از بین نخواهد رفت و خون این شهدای عزیز یقیناً ریشه این غده سرطانی را در منطقه می‌خشکاند. 

ساداتی در پایان بار دیگر به شهادت رسیدن دبیرکل حزب‌الله و دیگر فرماندهان محور مقاومت را محکوم کرد و خواستار خون‌خواهی  شهدای محور مقاومت شد و گفت: خون‌خواهی شهدای محور مقاومت تنها با نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی تحقق خواهد یافت. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از