حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

خون کودکان فلسطینی فرعونیان را غرق خواهد کرد

خون کودکان فلسطینی فرعونیان را غرق خواهد کرد

فرماندهی سپاه ناحیه کنگاور گفت: رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی ۳۰هزار بمب برسر این مردم ریخت و هیچ دستاوردی بدست نیاورد و به فضل خدا خون این کودکان مظلوم نیل خواهد شد و فرعونیان را غرق می‌کند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی‌اصغر الله‌دانه امروز شنبه در اجتماع حمایت از مردم مظلوم غزه که عصر امروز در مسجد جامع شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: امروز حضور در این اجتماع عین عبادت است و ما نیز هم‌صدا با سراسر مردم  و آزادی‌خواهان جهان در حمایت از غزه مظلوم فریاد برائت از استکبار سر می‌دهیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که همه ما شاهد هستیم حماس و ملت دلاور فلسطین با عملیات طوفان الاقصی معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را بهم زدند و نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

 الله‌دانه گفت: این رژیم دنبال عادی‌سازی روابط با کشورها بود اما بعد از این عملیات بزرگ و غرورآفرین چهره واقعی  ایادی استکبار برای جهانیان شناخته شد و همه با فلسطین هم‌صدا شدند.

وی  تاکید کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت‌های مردم فلسطین هیمنه پوشالی امپراتوری دروغ بهم خورد و  رژیمی که مدعی بود در اشراف اطلاعاتی دستی برآتش دارد به پوچی رسید و محور مقاومت قدرت پوشالی آنها را به سخره گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور اذعان داشت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم‌دستانشان دیوانه‌وار به این مردم مظلوم حمله کردند و مسئول همه این جنایات آمریکا بودند که امروز نقاب از چهره کریه آنها برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: حامیان دروغین حقوق  بشر که در اغتشاشات سال گذشته چندین قطع‌نامه را علیه ایران صادر کردند اکنون کجا هستند که مردم غزه ۴۰ روز است که آواره‌اند.

  الله‌دانه با تاکید بر اینکه رشادت‌های این ملت با همه این دردها و رنج‌ها ستودنی است، اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید ملتی تا این میزان در عسر و حرج باشد اما به نیروهای مقاومت پشت نکند این ملت پیروز است درود خدا بر جماعتی که این چنین ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند اکنون با رژیم صهیونیستی هم‌صدا شده و حامل بمب برسر مردم بی‌گناه غزه است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به دلاوری‌های حماس، اذعان داشت: حماس کشورهای دیگر را به خود آورد و یادآوری کرد که رژیم صهیونیستی نامشروع است و در این میان وعده خداوند پیروزی مظلوم است .

وی در خصوص جنگ رسانه‌ای علیه حماس نیز، گفت: استکبار جهانی با جنگ رسانه‌ای در تلاش است که حماس را  خشونت‌طلب جلوه دهد و پنجمین ارتش قدرتمند دنیا نتوانسته ۳۶۰کیلومتر مربع را به تسخیر درآورد.

الله‌دانه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، اذعان داشت: میدان کنونی میدان نبرد غزه و رژیم صهیونیستی نیست بلکه جبهه حق و باطل و اسلام و استکبار است و البته پیروزی با اسلام است به شرطی که ملل اسلامی متحد شوند تا این خون‌ها به بار بنشیند و این غده سرطانی از صحنه روزگار محو شود.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی ۳۰هزار بمب برسر این مردم ریخت و هیچ دستاوردی حاصل نکرد و کشوری که عنوان پنجمین ارتش قدرتمند دنیا را یدک می‌کشد نتوانست هیچ‌کاری از پیش ببرد پس به فضل خدا خون این کودکان مظلوم نیل خواهد شد و فرعونیان را غرق می‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از