حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
دفاع مقدس الگویی برای مبارزه با استکبار است
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

دفاع مقدس الگویی برای مبارزه با استکبار است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: دفاع مقدس، الگویی جامع برای مبارزه با استکبار، ارزش‌آفرینی و کسب معرفت است؛ در عمق این حماسه، مفاهیم بلند قرآنی نهفته است که راه را برای پیروزی و سعادت هموار می‌سازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مجتبی باستان صبح امروز سه‌شنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: طبق آیه قرآن، حق بر باطل پیروز است و باطل قطعاً نابودشدنی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: شما دانش‌آموزان دهه ۸۰ و ۹۰ پیشگامان گام دوم انقلاب هستید که باید پیرو شهدا باشید.

وی با اشاره به ماهیت ظالمانه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این رژیم بر پایه کشتار، ترور، خشونت، زورگویی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی استوار شده است؛ از این رو، شما دانش‌آموزان عزیز موظفید تا با مطالعه دقیق تاریخ معاصر، از جنایات این رژیم آگاه و در برابر آن هوشیار باشید.

باستان ادامه داد: از اوایل اکتبر سال گذشته تاکنون این رژیم جعلی بیش از ۴۲ هزار غیرنظامی را به طرز فجیعی به شهادت رسانده است که از این تعداد ۱۲ هزار کودک و بیش از ۶ هزار دانش‌آموز بودند.

وی افزود: در چند روز اخیر با حمله به لبنان شمار زیادی از مسلمانان را به شهادت رساندند و از جمله سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان که این شهادت‌ها مقدمه پیروزی خواهد بود.

باستان با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدید بشریت است، تصریح کرد: معلمان باید این موارد را در کلاس درس برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: آمریکا و انگلیس در همه اقدامات وحشیانه از رژیم جعلی صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در هر نقطه‌ای از جهان که آمریکا حضور داشته، ردپایی از جنایات بزرگ به چشم می‌خورد؛ با بیش از ۵۶۰ پایگاه نظامی در سراسر دنیا، نفوذ ایالات متحده همواره با خشونت و بی‌ثباتی همراه بوده است.

باستان تصریح کرد: معلمان باید برای دانش‌آموزان تبیین کنند که دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای غارت ذخائر مادی، معنوی و مقابله با ادیان الهی است.

وی ادامه داد: امروز مسئله فلسطین و غزه به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است و در همه مجامع بین‌المللی کسی نسبت به آن بی‌تفاوت نیست و افکار عمومی دنیا تحت‌ تأثیر آن گرفته است.

باستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: دفاع مقدس، الگویی جامع برای مبارزه با استکبار، ارزش‌آفرینی و کسب معرفت است؛ در عمق این حماسه، مفاهیم بلند قرآنی نهفته است که راه را برای پیروزی و سعادت هموار می‌سازد.

وی با بیان اینکه برای دانش‌آموز ایرانی هیچ بن‌بستی وجود ندارد، گفت: دانش‌آموزان باید ارتباط با خدا و ائمه، پیروی از ولایت، تلاش و کوشش و اخلاص را مد نظر قرار دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از