حالت تاریک
فرماندار اسلام آبادغرب:

در حمایت از کودکان غزه مرگ‌براسرائیل سر می‌دهیم

در حمایت از کودکان غزه مرگ‌براسرائیل سر می‌دهیم

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در حمایت از کودکان مظلوم و بی پناه فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی امروز پنجشنبه 25 آبان ماه ویژه برنامه نقاشی کتاب با حضور نونهالان مهدهای کودک شهرستان و مسئولین در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار شد.
مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن خیر مقدم  بیان داشت: هفته گرامیداشت کتاب می تواند نقطه شروعی باشد برای انس با کتاب و این اداره با برنامه های متنوع خود نه تنها در این هفته بلکه در تمام سال برای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه دارد.
بساطی گفت: امروز میزبان کودکان مهدهای کودک هستیم و اینکه از مهدهای کودک برای این برنامه دعوت کردیم تا از همین دوران کودکی نقطه آغازی برای مطالعه و کتابخوانی باشد. به همین مناسبت نقاشی کتاب را در برنامه قرار دادیم.
حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت: از اینکه در این برنامه هستم خوشحال هستم و تشکر میکنم از اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ای تدارک دیده که کودکان را در فرهنگ سازی سهیم کند.

فرماندار اسلام آباد غرب در جمع کودکان مهدهای کودک گفت: بچه های عزیزم، کودکان غزّه در فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل شبانه روز به خاک و خون کشیده می شوند و این ظلمی بزرگ است که رژیم صهیونیستی کودک کش در حق این نوگلان بی گناه روا داشته است.
وی افزود: کودکان غزّه امروز به جای اینکه به فکر بازی و درس و ... باشند، اکنون گرسنه اند، اکنون در این هوای سرد پناهی ندارند، اکنون خیلی از آنها پدر و مادرشان شهید شده و اکنون هر لحظه تعداد بیشتری از آنها توسط رژیم غاصب کودک کش اسرائیل و با حمایت آمریکا، شهید می شوند، بیائید با هم در حمایت از این کودکان مظلوم و بی پناه فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهیم.
مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا
فرماندار اسلام آبادغرب ضمن تشکر از کودکان مهدهای کودک، از آنان دعوت کرد که در مراسم راهپیمایی و تجمع روز شنبه 27 آبان ماه در حمایت از کودکان مظلوم غزّه با والدین خود حضور یابند.
 
در این برنامه حمیدرضا کرمی فرماندار، سرهنگ مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب، مسعود پرنا رئیس کتابخانه های عمومی و تعدادی از مدیران شهرستان و مربیان مهدهای کودک حضور داشتند و در پایان به منظور تشویق، جوایز و کتاب هایی مناسب کودکان که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم شده بود توسط فرماندار و مسئولین به این نوگلان عزیز اهداء گردید.



در حمایت از کودکان غزه مرگ‌براسرائیل سر می‌دهیم

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از