حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
دشمنان درصدد دشمنی با اصل ولایت فقیه‌اند
فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

دشمنان درصدد دشمنی با اصل ولایت فقیه‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان اصل ولایت فقیه را بزرگ‌ترین دشمن خود می‌دانند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان‌ عصر امروز چهارشنبه در یادواره شهدای حقوقدانان شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: امروز نگرانی دنیا و غرب از این است اسلام ناب که الگویش ایران است و فرهنگ تشیع روز به روز اروپا و آمریکا را درنوردد‌.

وی افزود : امروز دشمنان در لبنان و غزه این همه جنایت مرتکب شدند اما به فضل خدا با مدیریت امامین انقلاب؛ امام خمینی (ره) و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و جان‌فشانی حاج قاسم عزیز محور مقاومت شکل گرفت و مردم مظلوم فلسطین با سنگ نمی‌جنگند بلکه جواب موشک‌ها و بمب‌های آمریکا را با موشک‌های هوشمند می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شهیدان عزیز ما در مقابل دشمنان ایستادند، خاطرنشان کرد. امروز عزت، استقلال، امنیت و آرامش ما مرهون خون مقدس شهیدان است پس باید این یادواره‌ها را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اصل ولایت فقیه را بزرگترین دشمن خود می‌دانند، گفت: امروز رهبر انقلاب ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) است و در این میان هرجا ما گوش به فرمان امام راحل و رهبری بودیم باعث عزتمان شد حتی با این همه دشمنی، دشمن جرأت تعرض به خاک ایران را نداشته است.

وی در پایان عنوان کرد: شهدا کارشان الگوسازی است آن‌ها برای جامعه ما از طریق حماسه‌آفرینی، تحریک عواطف و احساسات و برای ترویج حق‌خواهی و انجام مسئولیت اجتماعی الگو هستند، آن‌ها به ما حیات طیبه و عزت بخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شهادت مرگ آگاهانه است، شهدا با بصیرت در این مسیر حرکت کردند و حرکتشان آگاهانه بود و فی سبیل الله و برای خدا بود.

 جلیلیان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فرصتی بودند تا به انقلاب نوپای ایران اسلامی آسیب بزنند، گفت: سه عامل ایمان و اعتقاد، رهبری بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و حضور مردم مانع تحقق اهداف شوم دشمن شد.

 

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان است

یوسف‌وند نیز در این مراسم، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، جوانمردی‌ها، ایثار و فداکاری جمعی از مردان و زنان جامعه است که در این شهرستان کارنامه درخشانی دارند.

وی افزود: شهرستان اسلام‌آبادغرب با یک هزار و ۲۸۳ شهید و بیش از ۴ هزار ایثارگر، رزمنده و آزاده به عنوان شهر شهیدان مرصاد در استان کرمانشاه نام سرافرازی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب گفت: اگر ما به این جایگاه رسیدیم به لطف رشادت‌های شهدای عزیز و ایثارگران است. 

یوسف‌وند تصریح کرد: نام و یاد شهدا، رشادت‌ها، ایثار، از خود گذشتگی و خودباوری شهدا را باید برای نوجوان و جوانان بازگو کنیم.

 

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از