حالت تاریک
دشمنان درصدد کم‌رنگ کردن یاد شهدا هستند
فرماندار سرپل‌ذهاب:

دشمنان درصدد کم‌رنگ کردن یاد شهدا هستند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: کنگره شهدای استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج می‌دهد.

 صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اهداف کنگره شهدا تبیین و ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشور است.

وی افزود: عزت، اقتدار و سرافرازی امروز کشور برگرفته از خون پاک و مقدس شهدا است و همه ما در قبال شهدا وظیفه داریم که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: همان‌گونه که شهدا در جنگ تحمیلی با عشق و شوق وصف‌ناشدنی وارد میدان شده و از کیان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کرده و فرمان امام عظیم‌الشأن را به منصه اجرا گذاشتند ما نیز امروز وظیفه داریم در راستای معرفی سیره عملی شهدا در جامعه تلاش کنیم. 

بابلی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای فراموش شدن شهدا در کشور اذعان داشت: کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف مهم امروز دشمن است ولی با مدد شهدا این توطئه دشمن همان‌گونه که در طول ۴۵ سال گذشته بی‌اثر بوده در آینده نیز خنثی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند فرهنگ ایثار، شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کند.

بابلی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ما امروز جهان‌شمول شده و عزم و رزم شهدای ما در جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است ما اگر امروز به وصایای شهدا به درستی عمل کنیم مشکلات جامعه ما به حداقل می‌رسد.

فرماندار سرپل‌ذهاب تاکید کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید دین خود را نسبت به شهدا با تداوم مسیر درست و مقدس آن‌ها ادا کنیم و برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی کم‌تر از شهادت نیست، تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های شهرستان در موضوع زنده نگهداشتن یاد شهدا، افزود: در شهرستان سرپل‌ذهاب در طول سال خصوصاً در هفته دفاع مقدس مراسمات یادواره شهدای مختلفی برگزار می‌شود، کمیته‌های شهرستان که زیرمجموعه کنگره شهدای استان هستند شکل گرفته و در راستای برگزاری کنگره تلاش می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از