حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
دفاع مقدس ایران الگوی رزمندگان مقاومت است
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قصرشیرین:

دفاع مقدس ایران الگوی رزمندگان مقاومت است

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به مردم جهان درس ایستادگی داد، گفت: دفاع مقدس ایران الگوی رزمندگان مقاومت است.

مراد باباخانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: شهیدان در نظام جمهوری اسلامی ایران  با ایثار و از خود گذشتگی‌شان نظام را حفظ و به عنوان امانت به نسل جوان سپردند، آن‌ها با گذشتن از خانه و کاشانه و مال و جان خود شهید شدند، این نظام را تثبیت کردند و به عنوان امانت به دست ما رساندند.

وی با بیان اینکه انقلاب شهدا احیای دین بود آن‌ها دین را زنده نگه‌داشتند و سر لوحه کار خود قرار دادند، افزود: در این مملکت در طول جنگ حدود ۳۰۰ هزار نفر شهید تقدیم شد که با خلوص نیت، پاکدامنی و ارتباط با خدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جانشان را فدا کردند.

باباخانی ادامه داد: مسئولدن و خادمان این دیار باید همواره‌ خلوص نیت شهدا را نصب‌العین خود قرار دهند و مرور کنند که جای آن‌ها نشسته‌اند.

وی با بیان اینکه عبادت چیزی به غیر از خدمت به خلق نیست، افزود: در جنگ ما دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم کوبیدیم و نه‌تنها در مقابل عراق بلکه مقابل ۴۰ کشور دنیا مقاومت کردیم.

باباخانی ادامه داد: ما در جنگ توانستیم انقلاب را به دنیا ثابت کنیم اکنون نیز در همین غزه و لبنان کسانی هستند که در مقابل  دشمنان تا دندان مسلح، مقاومت می‌کنند و الگویشان دفاع مقدس جمهوری اسلامی و همین ایثارگران و رزمندگان و دلاورمردانی است که یک تنه در مقابل ۴۰ کشور دنیا ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مملکت به دست آن‌ها بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین بیان کرد: اکنون یک سال از این مبارزه می‌گذرد و می‌بینیم که معادلات دنیا را به هم ریختند و ایمان و تقوا را نصب‌العین قرار دادند و ثابت کردند که صلاح ایمان برنده‌تر از انواع و اقسام سلاح‌های مدرن دنیا است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از