حالت تاریک
بخشدار بخش مرکزی سرپل‌ذهاب:

نقش دهیاران در برگزاری انتخابات برجسته است

نقش دهیاران در برگزاری انتخابات برجسته است

بخشدار بخش مرکزی سرپل‌ذهاب گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها برای حضور در انتخابات نقشی مهم و برجسته دارند.

بهمن نوروزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در چهارچوب وظایفی که برعهده دهیاران است روستاها باید در جنبه‌های مختلف امنیتی، سیاسی و فرهنگی نقش ایفا کنند.

بخشدار بخش مرکزی سرپل‌ذهاب گفت: دهیاران به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دولت در روستاها باید برای بالا بردن سطح آگاهی روستاییان در راستای سوق دادن مردم برای انتخاب فرد اصلح تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: دهیاران علاوه بر وظایفی که در حوزه عمرانی دارند وظیفه مهم حفظ امنیت را در روستاها برعهده دارند و در این زمینه باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

نوروزی خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها هستند از این رو باید نسبت به مسائل و اتفاقات منطقه اشرافیت کامل داشته و برای برگزاری باشکوه انتخابات، همکاری تنگاتنگی با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند.

وی اذعان داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به عنوان اولین نهاد رسمی در روستاها هستند که با مردم روستا در ارتباط هستند از این رو جایگاه مهمی در برگزاری و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود دارند.

بخشدار بخش مرکزی سرپل‌ذهاب در پایان گفت: این تجربه نشان داده است که نظام مردم‌سالاری دینی حاکم بر ایران است و مردم همیشه با حضور خود مهر باطل بر تبلیغات واهی و پوچ دشمنان زده‌اند و این بار نیز با حضور خود آن‌ها را بیش از پیش ناامید و مأیوس می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از