حالت تاریک
در نهمین‌ روز از دهه‌ مبارک‌ فجر؛

2 طرح‌ عمرانی در پشت‌تنگ‌ ذهاب افتتاح شد

2 طرح‌ عمرانی در پشت‌تنگ‌ ذهاب  افتتاح شد

باحضور جانشین‌ فرماندهی‌ سپاه‌ حضرت ‌نبی‌ اکرم(ص) استان‌کرمانشاه و جمعی از مسئولان سرپل‌ذهاب ۲ طرح‌ عمرانی بااعتبار بیش از ۱۰میلیارد تومان در پشت‌تنگ‌ ذهاب افتتاح شد.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در نهمین‌روز از دهه مبارک فجر دو طرح عمرانی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان در پشت‌تنگ ذهاب سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: پایگاه شهدای بسیج روستای دنگی‌کاک‌عبدالله از توابع پشت‌تنگ ذهاب در نهمین‌روز از گرامیداشت دهه‌فجر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ساختمان این پایگاه مقاومت با زیربنای ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون‌تومان ساخته شده است.

بابلی از افتتاح بهسازی و رو کش‌آسفالت راه روستایی‌حسن‌سلیمان به رمکی و جوانمیری به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی‌حسن‌سلیمان به رمکی و جوانمیری با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به طول ۶/۵ کیلومتر انجام شده است.

وی به توسعه و آبادانی و پیشرفت روستاهای مرزی تأکید داشت و گفت: دولت با تمام توان، درصدد رفع نیازها و مطالبات مردم است و با توجه به تحریم‌های دشمن، به خوبی توانسته در منطقه اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

بابلی تأکید کرد: مردم مرزدار سرپل‌ذهاب، در تمام عرصه‌ها پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و در تمام صحنه‌ها همچون انتخابات، راهپیمایی و دیگر مناسبت‌ها حضوری پررنگ داشته و دشمنان را ناامید کردند.

وی در پایان گفت: مردم قدردان دستاوردهای انقلاب هستند و پای نقلاب می‌مانند و در راهپیمایی۲۲ بهمن حضوری سبز خواهند داشت.

انتهای خبر/

2 طرح‌ عمرانی در پشت‌تنگ‌ ذهاب  افتتاح شد
2 طرح‌ عمرانی در پشت‌تنگ‌ ذهاب  افتتاح شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از