حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پاوه مطرح کرد:

دیدار با خانواده شهدا محرک خدمت‌رسانی

دیدار با خانواده شهدا محرک خدمت‌رسانی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پاوه گفت: دیدار با خانواده شهدا به مردم و مسئولان برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم امید و انگیزه می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ مسعود دوستی در دیدار با خانواده شهدای پاوه، اظهار داشت: هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان، یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنها است که یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی به نسل جوان در اولویت قرار دارد.   

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولان برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم امید و انگیزه می‌دهد. دیدار با خانواد‌ه‌های شهدا محرک خدمتگزاری است.

در ادامه سرهنگ فضل‌الله پرنو؛ فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز در سخنانی، اظهار داشت: دیدار با خانواد‌ه‌های معظم شهدا انگیزه و روحیه خدمتگزاری را برای ما بالا می‌برد و این ما هستیم که به خانواد‌ه‌های شهدا نیاز داریم و امروز دعای خیر این عزیزان  در گره‌گشایی مشکلات به کمک ما می‌آید.

شیخی؛ معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری پاوه نیز در سخنانی با اشاره به بیاناتی از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ما به شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنها افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم و آرمان‌های امام و انقلاب، ادامه دهنده راه آنها باشیم‎.‎

در این دیدارها از  خانواده‌های معظم شهیدان  سید محمد صادقی، شهید محمد رحیم محمدی سلیمانی، شهید طاهر کریمی، شهید محمد مراد مرادی، شهید جبار سبحانی و شهید نجم‌الدین برزکار تجلیل به‌عمل آمد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از