حالت تاریک
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار مسئولان سرپل ذهاب از خانواده شهدا

دیدار مسئولان سرپل ذهاب از خانواده شهدا

فرماندار سرپل‌ذهاب و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در منزل شهیدان علی جان اختر شمس، جم یار یاری نژاد و صحبت اله غلامی از آنان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی در دیدار با خانواده معظم شهدا اظهار داشت: امروز تلاش برای حفظ وحدت نیاز اصلی جامعه است از این‌رو باید با الگوپذیری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در راستای تداوم راه شهدا و تقویت وحدت و حفظ آن در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: آرامش امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه وحدت و پیروی از فرمان‌ها امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی به‌دست‌آمده از این‌رو همه وظیفه داریم برای تقویت آن هوشیار باشیم.

وی بابیان اینکه عزت و عظمت امروز کشور مدیون خون شهداست، افزود: آنچه شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند استقلال، آزادی و امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.

بابلی بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی آنان بیشتر تلاش کنیم.

در این مراسم که به‌طور جداگانه انجام شد، از صبوری و استقامت خانواده‌های این عزیزان قدردانی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از