حالت تاریک
جانشین فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب:

نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت عمومی است

نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت عمومی است

جانشین فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم و سنگر اصلی امنیت عمومی کشور است، لذا نباید فراموش کنیم که نعمت بزرگ امنیت، افزون بر لطف خداوند متعال به دست چه کسانی برای ما رقم خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، نوذر نظری صبح امروز در دیدار با خانواده وابستگان نیروی انتظامی ضمن یاد و خاطره شهدا، علی الخصوص شهدای مدافع امنیت، اظهار داشت: شایسته است تکریم و بهره گیری از تجربیات، اطلاعات و داشته‌های بازنشستگان فراجا، این قشر ارزشمند، به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در یکی از جلسات فرمودند «اگر انسان اهل مجاهدت و عمل به تکلیف باشد هرجایی که او قرار گرفته آنجا برای او جبهه و سنگر است»، افزود: نباید انسان در مرزها یا در صحنه‌های جنگی باشد بلکه هرجا موقعیت آن برایش پیش بیاید می‌تواند به تکلیف خود عمل کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم و سنگر اصلی امنیت عمومی کشور است، لذا نباید فراموش کنیم که نعمت بزرگ امنیت، افزون بر لطف خداوند متعال به دست چه کسانی برای ما رقم خورده و نگذاریم یاد و خاطره شهدای امنیت فراموش شود.

نظری بیان داشت: بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند پلیس هستند، لذت استفاده از تجارب گران‌بهای بازنشستگان از راهبردی‌ترین اقدامات در جلب مشارکت و اعتمادسازی مردم نسبت به فعالیت‌های پلیس است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: به کارگیری تجربه بازنشستگان پلیس در بهبود و پیشرفت توسعه اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

وی تاکید کرد: امروز تجربیات باارزش این بزرگواران چراغ راه جوانان آینده نگر این مرزوبوم است بدون شک باید از این ثروت باارزش استفاده شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از